Gå til innhold
Hundesonen.no

Markerte på kattedoen!

Poter

Recommended Posts

Av alle ting...! Arn markerte på kattedoen i dag!! :shocked::icon_confused: Katten hadde akkurat vært og gjort i fra seg og da kom Arn og løftet på benet og tisset! Han er 3 år. Han har vært helt nøtts den siste uken etter at han fikk "smaken" på en tispe med løpetid (faktisk var hun ferdig med den, men luktet vel fortsatt godt) og siden det har han "prøvd seg" på katten, tatt på seg "sjarmerørene" og vært veldig "på" katten. Men å markere på kattedoen, da?!

Jeg tror jeg ler av det i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper han traff da! :blink: Det er jo i alle fall litt hell i uhell, og kanskje neste steg til et veldig praktisk hundehold hvor du ikke trenger å lufte han engang! :icon_confused: Bare lær han å bajse i den også, så er du på god vei til å få et meget behagelig hundeliv.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper han traff da! :blink: Det er jo i alle fall litt hell i uhell, og kanskje neste steg til et veldig praktisk hundehold hvor du ikke trenger å lufte han engang! :icon_confused: Bare lær han å bajse i den også, så er du på god vei til å få et meget behagelig hundeliv.. :rolleyes:

*ler* et godt tegn at jeg kan le av det nå, hehe :wub: Han bomma jo kraftig, da, men fikk jo vasket gulvet i det minste... Får bare kjøpe større kattedo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...