Isabel Skrevet 15. Februar 2009 Rapporter Skrevet 15. Februar 2009 Lurer på hvordan det gikk med alle som var der i går og i dag? I går ble det en BIM på meg, men i dag gikk det virkelig mye bedre og det ble: BIS! Kjempestolt av Papillon gutten min, hihi
Annikken74 Skrevet 15. Februar 2009 Rapporter Skrevet 15. Februar 2009 GRATTIS! Jeg var ikke klar over at det var noe i Tønsberg denne helgen, men gratulerer så utrolig masse
Isabel Skrevet 15. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Februar 2009 Her et lite "hjemmebilde" tatt i sta, jeg som "handler" han, min oppdretter Hege Greiner med pokalen i hånda!
Gjest Skrevet 15. Februar 2009 Rapporter Skrevet 15. Februar 2009 Gratulerer! Han var utrolig flott da
Leonesse Skrevet 15. Februar 2009 Rapporter Skrevet 15. Februar 2009 Gratulerer så mye! Dere var utrolig flotte i ringen begge to! Moro å se hvor god kontakt dere hadde :-) Velfortjent seier! Og så må jeg bare få si tusen takk for hjelp med Leon i ringen i dag. Jeg lærte mye av å se på! Og skal trene MYE fram mot neste valpeshow, som blir i Solberghallen 1. mars. Meldte han på i kveld ;o) Klem fra Kari & Leon
Papillon Skrevet 15. Februar 2009 Rapporter Skrevet 15. Februar 2009 Gratulerer Isabel Og pokalen og sløyfa er jo større en han jo
Kristinh Skrevet 15. Februar 2009 Rapporter Skrevet 15. Februar 2009 Oi så morro:) Hørte også rykter om at du var så flink å handle Whippeten Leon for Kari. Eller hans stamtavle navn er Courtborne Eomers Aston Martin. Vil også takke deg for den flotte jobben du gjorde med han og resultatet hans ble ikke mindre enn BIR og BIG 2. Strålende utført. Tusen takk Hilsen Oppdretteren hans Kristin Hoff Gratulerer så mye! Dere var utrolig flotte i ringen begge to! Moro å se hvor god kontakt dere hadde :-) Velfortjent seier! Og så må jeg bare få si tusen takk for hjelp med Leon i ringen i dag. Jeg lærte mye av å se på! Og skal trene MYE fram mot neste valpeshow, som blir i Solberghallen 1. mars. Meldte han på i kveld ;o) Klem fra Kari & Leon Hei der var dere også.. Grattis til dere flinke også. Vi er så stolte av dere, så gøy at dere hiver dere med på neste valpeshow også. Mange gode klemmer fra oss super stolte i Trønderne;) Kristin og gjengen.
Guest Dratini Skrevet 15. Februar 2009 Rapporter Skrevet 15. Februar 2009 Gratulerer, vet du hvordan det gikk med Hoffene? Ta godt vare på den rosetten! Den er større enn alle rosettene som den klubben bruker å kjøpe til sin årlige rasespesial... (edit: t.o.m. pokalen er større...)
Isabel Skrevet 16. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Februar 2009 Gratulerer så mye! Dere var utrolig flotte i ringen begge to! Moro å se hvor god kontakt dere hadde :-) Velfortjent seier! Og så må jeg bare få si tusen takk for hjelp med Leon i ringen i dag. Jeg lærte mye av å se på! Og skal trene MYE fram mot neste valpeshow, som blir i Solberghallen 1. mars. Meldte han på i kveld ;o) Klem fra Kari & Leon Tusen takk! Han var kjempemorsom ä gä med, sä snill og söt! Jeg skal nok til Drammen den helgen jeg og, da skal jeg heie masse pä dere i ringen!
Isabel Skrevet 16. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Februar 2009 TUSEN TAKK alle sammen for kjempekoselige gratulasjoner! (Nei, er ikke sikker pä hvem som vant av Hoffene, men ingen ble veldig höyt plassert i Gruppa, om jeg ikke husker feil..)
Leonesse Skrevet 16. Februar 2009 Rapporter Skrevet 16. Februar 2009 Tusen takk! Han var kjempemorsom ä gä med, sä snill og söt! Jeg skal nok til Drammen den helgen jeg og, da skal jeg heie masse pä dere i ringen! Da ses vi i Drammen!
-Mia Skrevet 16. Februar 2009 Rapporter Skrevet 16. Februar 2009 Gratulerer, vet du hvordan det gikk med Hoffene? Ta godt vare på den rosetten! Den er større enn alle rosettene som den klubben bruker å kjøpe til sin årlige rasespesial... (edit: t.o.m. pokalen er større...) Jeg var skriver i lydighetsringen så jeg fikk dessverre ikke helt med meg hvordan det gikk med hoffene jeg heller. Mener å huske at en hoffe ble plassert i gruppa på lørdag. But then again, jeg er fortsatt ikke helt stø på disse utstillingsreglene Gratulerer til Isabel! Og gratulerer til de som deltok i lydighetsringen, jeg ble skikkelig imponert! Spesielt gøy var det å se en vorshhund i eliteklassen, blant alle BCene.
Anniken Skrevet 20. Februar 2009 Rapporter Skrevet 20. Februar 2009 Gratulerer så masse! Jeg stilte kun lørdag (var i Letohallen søndagen) Lørdag ble min Ibux BIS4
Siri Skrevet 20. Februar 2009 Rapporter Skrevet 20. Februar 2009 Her et lite "hjemmebilde" tatt i sta, jeg som "handler" han, min oppdretter Hege Greiner med pokalen i hånda! Wow ! Så flott . Kjempegrattis til både deg og Hege !!
Isabel Skrevet 22. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Februar 2009 Wow ! Så flott . Kjempegrattis til både deg og Hege ! Tusen takk! Mischa ville pröve ä leke litt Willy, siden han hadde sett hvor fin han var pä Exporama, hihi
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar