Gå til innhold
Hundesonen.no

Vil dere delta på Dr.Phil?


Blondiemamma

Recommended Posts

Min kjæreste fant en link han mente jeg burde melde meg på :D:D

"Are you completely obsessed with your dog? Do you find yourself constantly talking with others about your dog? Do others in your family get ignored because of all the time you spend taking care of your pet? Do you find yourself going into debt because of all your canine related expenses? Or is your spouse completely obsessed with their dog and you are jealous of all the time and attention the dog gets? If this describes you or someone you know, please let us know"

http://drphil.com/plugger/respond/?plugID=13120

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi. Holde guggen veldig langt unna denne linken. Er sikker på at han kommer til å melde meg på med en gang.

Er ikke skjelden jeg hører;

Herregud, har du ikke noe annet å snakke om? Få deg en hobby...

Hallllllllllooooooooooo...jeg har jo verdens flotteste hobby. Hunden min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste ikke at dette var et problem, ikke nok til å havne på Dr. Phil hvertfall, og jeg vil helst ikke bli helbredet :D

At man ikke vet det er et problem eller ikke vil bli frisk av det, er jo ett av tegnene på at det er en "sykdom" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vel ytterlighetene man snakker om her da.. slike mennesker som setter hunden før barna sine og ellers resten av familen. kanskje noen som bruker mer penger og dill på hunden enn familien faktisk har råd til. Altså skikkelig ekstrem tilfeller det hundeholdet faktisk går over til og bli en fallgruve for en famile/person?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...