Gå til innhold
Hundesonen.no

Vår debut er over..


Ganzie

Recommended Posts

I dag debuterte jeg og Ganzie i klasse1, med stor suksess i mine øyne :D

Jeg hadde forventet å ryke ut på tannvisning, da jeg var redd hun kunne trekke seg for dommeren. Men nei da. 9.5 der :D

Visning av tenner: 9.5

Fellesdekk: 0 (en golden løp sin vei, og da fulgte Ganzie og en dvergpincher etter :blink: )

Lineføring: 8.5

Fri ved fot: 8.5

Dekk fra holdt: 9

Innkalling: 9.5

Stå under marsj: 8

Hopp over hinder: 0 (Ganzie var så fokusert på meg at hun så ikke hinderet, krasja nesten i det og gikk unna. Førertabbe)Helhetsinntrykk: 9

Dommeren var imponert over hvor flink hun var, han kommenterte flere ganger at det var sjelden å se en så lydig sheltie :D

Og han lurte på om hun var til salgs :)

Så ja, jeg er utrolig stolt av snuppa mi :yes:

Det ble 130,5 poeng, 3.premie og 3.plass i klassen, og jeg er superhappy :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag debuterte jeg og Ganzie i klasse1, med stor suksess i mine øyne :D

Jeg hadde forventet å ryke ut på tannvisning, da jeg var redd hun kunne trekke seg for dommeren. Men nei da. 9.5 der :D

Visning av tenner: 9.5

Fellesdekk: 0 (en golden løp sin vei, og da fulgte Ganzie og en dvergpincher etter :blink: )

Lineføring: 8.5

Fri ved fot: 8.5

Dekk fra holdt: 9

Innkalling: 9.5

Stå under marsj: 8

Hopp over hinder: 0 (Ganzie var så fokusert på meg at hun så ikke hinderet, krasja nesten i det og gikk unna. Førertabbe)Helhetsinntrykk: 9

Dommeren var imponert over hvor flink hun var, han kommenterte flere ganger at det var sjelden å se en så lydig sheltie :D

Og han lurte på om hun var til salgs :)

Så ja, jeg er utrolig stolt av snuppa mi :yes:

Det ble 130,5 poeng, 3.premie og 3.plass i klassen, og jeg er superhappy :D

Gratulerer.Flott gjennomført der det ble karakter og flott på helhet :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, takk :yes:

Fellesdekk kan bli vanskelig å trene på innen lørdag, da jeg faktisk ikke kjenner nok folk her til å tromme sammen noen treningskamerater. Må spørre Cavalita og et par andre om de har tid.

Hopp over hinder. Vel, akkurat den vet jeg at hun kan, må bare huske å si hopp til henne :blink:

Jepp, jeg er så gal at vi er påmeldt på nytt stevne førstkommende fredag :D

Akkurat nå ligger det en veldig sliten hund i fanget mitt og snorker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trene enkeltdekk feks, med masse forstyrrelser. :blink: Mye man kan gjøre, jeg pleier alltid pirke ekstra på øvelser som vi har fått under 9 i, for der kan man hente litt også. :yes:

Synes det er helt rett av deg å stille i konkurranser, for ofte føler jeg (for min del iallefall) at det er JEG som er problemet i konkurranser pga nervøsitet, ikke hunden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! Så morro at det gikk så bra! :yes:

(når vi trener bli-øvelser på kurset, så trener vi gjerne sitt og bli, og så innkalling en etter en, da får vi trent på det å bli mens de andre løper. regner med du helt sikkert har gjort det før, og at du har tenkt å trene på sånt, men bare tenkte jeg skulle nevne det.) :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, takk :D

Fellesdekk kan bli vanskelig å trene på innen lørdag, da jeg faktisk ikke kjenner nok folk her til å tromme sammen noen treningskamerater. Må spørre Cavalita og et par andre om de har tid.

Hopp over hinder. Vel, akkurat den vet jeg at hun kan, må bare huske å si hopp til henne :D

Jepp, jeg er så gal at vi er påmeldt på nytt stevne førstkommende fredag :D

Akkurat nå ligger det en veldig sliten hund i fanget mitt og snorker ;)

Hvor er du påmeldt neste stevne? kjempeflott debut da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, dette fortjener dere! 7 poeng mer enn vi fikk på vår deby. :P (vi nulla og på fellesdekk. )

Vi kan godt trene denne uka hvis du vil forresten. ;)

Takk for det :D Happy happy :D

Skal vi se, trene i morgen, tirsdag og onsdag? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...