Gå til innhold
Hundesonen.no

Problemer med å linke til Photobucket

Recommended Posts

Altså, jeg fikk først problemer med Picasa. Men tenkte som så, at det var jeg som gjorde noe galt- og lot vel det passere. Men når jeg da forsøkte å ta i bruk Photobucket igjen så får jeg fremdeles ikke linket til bildene? Dette har jeg jo gjort mange ganger før uten problemer (dog det er lenge siden sist). Feilmeldingen jeg fikk sist ved IMG tags var at jeg forsøkte å linke til noe (mener det sto "et nettsted") administratorene ikke godkjente.... Hva i huleste gjør jeg feil?

(har også fått feilmelding om at det ikke er tillatt med dynamiske linker i IMG tags'ene.. hva betyr det?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk den feilmeldingen her om dagen også. Ventet litt, og prøvde igjen. Da fungerte det. Vet ikke om det kan hjelpe deg men :rolleyes2: Det skal fungere med de %7Boption%7D-taggene til Photobucket.

Merkverdig nok så fikk jeg også photobucket sakene til å funke igjen ikveld. Så kanskje det var et forbigående problem eller no?

Vala min vala.. Hva er linken du prøver og linke ?

Nåmmin! Ja, bare DIN, skatt! Men altså, fikk det til her i sted.. så hm.... Men er det noen grunn til at jeg enda ikke har fått det til med picasa? De gir meg bare en link (tror jeg da *rødme*) - og det er ingen IMG skjønner jeg? Der får jeg bare feilmelding om dynamisk ettellerannet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...