potifa Skrevet 25. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2009 Hei. la oss få til ett treff nå, og så fort som mulig, derfor sier jeg bare denne uka. Noen dager som passer for noen ? Tenkte at vi kunne møttes ved Jegersberg eller Hamresanden hvis ingen har andre forslag? Mvh Hege Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monica_n Skrevet 4. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2009 Jeg er med på treff denne uka, søndag kanskje? Hvor spiller ikke så stor rolle, men odderøya kanskje? Noen som er med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikitaf Skrevet 4. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2009 jepp:D med.. Odderøya er fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monica_n Skrevet 4. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2009 så bra! Da er det hvertfall oss to + ei jeg kjenner med to rottiser Når ca passer det å møtes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikitaf Skrevet 9. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2009 Hva med helga som kommer. Fredag den 13 eller lørdag 14. . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monica_n Skrevet 10. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2009 Funker bra lørdag for meg, hvis ikke i 5-6 tiden på fredag.. Ingen flere som vil være med? Jeg er alltid med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikitaf Skrevet 14. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2009 Lørdag ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monica_n Skrevet 14. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2009 jeg drar til odderøya rundt to, halv tre i dag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikitaf Skrevet 14. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2009 Tenkte kanskje ta en tur i morra altså søndag 15 te odderøya. Rundt 1- 2 tida visst noen kan må de jo bare komme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikitaf Skrevet 15. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2009 Siden det ikke ble noe denne helga.. Kan vi ikke bare si noe. Eks. . Neste søndag 22feb. kl. 13.00på odderøya Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monica_n Skrevet 16. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2009 jeg er med.. men litt kjipt å stå der alene hvis ingen kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potifa Skrevet 17. Februar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2009 Vi er på utstilling i Bø da, dessverre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikitaf Skrevet 17. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2009 Jeg kommer helt sikkert så er det jo bare få med folk med hunder rundt der du bor:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristinmagg Skrevet 9. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2010 Jeg blir å med .. har 2 hunder so vil gjerne treffe noen andre hunder, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristinmagg Skrevet 9. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2010 Er ikke kjempe bra å møtes på Hamresande på en torsdag etter middag kanskje i 5-6 etter jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potifa Skrevet 9. Februar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2010 Er ikke kjempe bra å møtes på Hamresande på en torsdag etter middag kanskje i 5-6 etter jobb. Svar gjerne i denne tråden (http://hundesonen.no/forum/index.php?showtopic=49023) for den du svarer i er ett år gammel Men jeg vil gjerne med mine to, vi må bare finne en dag og dato som passer for alle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar