Gå til innhold
Hundesonen.no

Mimrebilder fra stevner, doggis folk osv


charlotte

Recommended Posts

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

BIS4.jpg

Guro og Pepper BIS4 på schäferklubben avd Grenland (trooor jeg..)

BIS-1.jpg

BIS hunden, da jeg tok dette bildet husker jeg en totalt ukjent sa "Du legger bildene ut på hundesonen eller??" :rolleyes2:

oppdrett2.jpg

Belle, Line, meg & Guro ble BIS 3 med oppdrettergruppen til Kennel All Sighthounds på NKK Drammen

DSC03906.jpg

Glemmer ikke uttrykket til Mali da Oscar skulle bade sammen med flattene på blodsporkurs og bare hoppa uti :whistle:

21042007012.jpg

Her er vi på selve kurset

DSC03742.jpg

Her er jeg med datteren til Aris, siste valpen som var igjen den dagen hun skulle dra hjem til sitt nye hjem :cry:

100_2113.jpg

Nattoget fra NKK bergen et år. Det blåste som pokker, men vi måtte stadig lufte uansett. Ingen hadde gjort det storartet. Derfor kom "som hund som eier opp" og i følge A. sin kritikk var jeg løs foran og trang bak :lol:

Hemsedal283.jpg

Brukskurs 06, vi trener feltsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk hun med tre matglade labradorer? :shocked: At hun klarer!

Du må si hei neste gang da vettu. Jeg er ikke noe flink til å kjenne igjen folk

Ja, og Tinka spiste vel opp pølsa til ei lita jente på den turen der :whistle:

Det skal jeg gjøre :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og Tinka spiste vel opp pølsa til ei lita jente på den turen der :whistle:

Det skal jeg gjøre :rolleyes2:

:cry: Haha! Bildet bringer jo koselige minner. Ingvild kjøpte det indianer-mønstrede halsbåndet til Cita fordi hun mente at det andre hang i en tynn tråd, bokstavelig talt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk hun med tre matglade labradorer? :shocked: At hun klarer!

Du må si hei neste gang da vettu. Jeg er ikke noe flink til å kjenne igjen folk

:P Haha! Bildet bringer jo koselige minner. Ingvild kjøpte det indianer-mønstrede halsbåndet til Cita fordi hun mente at det andre hang i en tynn tråd, bokstavelig talt.

Hehe, jeg husker ikke om jeg gikk med alle tre eller bare Tinka og Cita (og at Kira gikk med Kjersti, kanskje?). Men jaa, det var da Tinka stjal pølsa til ei lita jente, og jaa, det var da jeg kjøpte det billigste halsbåndet jeg fant til Cita fordi det hun hadde omtrent ikke hang på... :console:

Jeg fant et par bilder til, forresten. Tulla på valpetreff:

IMG_1819.jpg

Der var Kira også:

IMG_1865.jpg

Sulten Cita på NKK Hamar 07:

IMGP2604.jpg

Christine og Marie mistet toget sitt fra NKK Hamar 07, så de måtte sitte i godsvogna på det neste toget. laugh.gif

IMGP2665.jpg

Tinka og Ask da de var unge og teite (2004):

askogtinka15.jpg

Milo og Christine sommeren 2007:

IMG_7626.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg husker ikke om jeg gikk med alle tre eller bare Tinka og Cita (og at Kira gikk med Kjersti, kanskje?). Men jaa, det var da Tinka stjal pølsa til ei lita jente, og jaa, det var da jeg kjøpte det billigste halsbåndet jeg fant til Cita fordi det hun hadde omtrent ikke hang på... ;)

Tror jeg gikk med Kira ja. Det var ikke bare enkelt å få alle til å sitte bamse samtidig husker jeg.

Skal se om jeg finner noen bilder senere i kveld, regner med at jeg har en del ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CIMG2004-1.jpg

Christine og Milo, hundesportens helg

CIMG0012-1.jpg

Hundetreff i 2006 tror jeg. Tulla med kondomdrakt i bakgrunn?

CIMG0538-1.jpg

Hundetreff. Tulla, Tinka, Taika og en cocker :)

verdensvinner08513-1.jpg

Ingvild og Marie etter siste dagen på WW08

DSC_0135.jpg

Benedicte og Tia på Orkanger-utstillinga i 2007

DSC_0131-1.jpg

Christine med Taika og Milo, hoinndagan 2007.

DSC_0086-1.jpg

Ingvild og Tinka debuterer i lydighet, Hoinndagan 2007

DSC_0101-1.jpg

Christine, Milo og Tinka (+ litt Ingvild). En gang i 2007

DSC_0056.jpg

Taika, Kira og Olga.

DSC_0002-1.jpg

Ingvild, Christine og Vegas på valpeshow.

DSCN5711.jpg

Taika og Cita

DSCN0944.jpg

Overnattingstur. Vanilla, Malin og Christine. 2007.

DSCN0501.jpg

valpis-Hayley

DSC_0055-1.jpg

Ingvild klikkertrener Christine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Tusen takk, alle, for deling av erfaringer. Nå er det slik at hunden har fôrallergi, og går på et Specific-fôr. Så jeg tør ikke skifte fôr uten videre, til for eksempel Hills. Men ringte dyreklinikken i dag, og fikk time i morgen, siden det nå har pågått i to uker. Vet ikke hvor lenge mage-/tarm-infeksjoner kan vare? Kjenner jeg er veldig spent, håper på en relativt "grei" diagnose. Men takk igjen for innspill! 
    • Personlig er jeg fortsatt litt skeptisk til miniaussie. Selv om det er blitt en mer etablert og godkjent rase så har det vært mye rusk på dem (dårlig mentalitet, og jeg aner ikke hvordan det er med leddproblematikken), og jeg aner ikke hvordan de er bruksmessig. Jeg ville ikke hengt meg så veldig opp i det med førstegangshund, så lenge dere er innstilte på å sette dere inn i hundehold og trening, og prioritere det hunden trenger. Om lydighet og agility er målet ville jeg valgt sheltie av de alternativene du nevner. De kan bjeffe en del, og krever litt pelsstell (børsting regelmessig), men er fine familiehunder, aktive og som oftest ganske lette å trene. Selv er jeg ganske svak for kooikeren, men den er litt særere og mer krevende å trene. Anbefaler dere å lese rasestandarden og RAS-dokumentet på NKK eller raseklubb-sidene, og dra gjerne på noen treff eller arrangement der dere møter flere hunder av rasen og får se hvordan de er. Snakk med eiere og oppdrettere og få ulike erfaringer, så blir det kanskje litt lettere å velge.
    • jeg har lyst på en førstegangangs hund(og agility eller lydighet hund)vi er 4 i familien (vi har katt) men alle vil ha forskjellige hunderaser  det er:kooiker, sheltie , og mini aussie men hvem av de rasene er best førstegangangs hund?    
    • Hahah frykter absolutt puberteten med første hannhund! Wææ!😬
    • 5 mnd og en stund er det fint. Og så kommer puberteten. Da er det ikke fred å få på et par år.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...