Gå til innhold
Hundesonen.no

Hei :)

carinasin

Recommended Posts

Mitt navn er Carina, jeg er 21 år gammel og bor i Sande i Vestfold (nær Drammen). Flytta hit fra Trondheim for snart 3 år siden, og studerer 2.året økonomi ved BI Drammen. Jobber ved Skoger Dyrehotell, hvor jeg trives kjempegodt. :)

Har alltid vært glad i dyr, men hjemme hos mine foreldre i Trondheim var det ikke særlig interesse for andre enn små gnagere og kaninen jeg etterlengtet fikk som 12åring. Da jeg flyttet inn hos samboer på gård i Sande, fikk jeg derimot sjansen - og flytta da også inn med samboers dvergschnauzer, Rambo. Rambo ble 15,5 år men forlot oss som en gammel og stolt gutt i januar 2009. I april 2008 ble jeg stolt eier til dvergschnauzeren Lea, som kommer fra Stjernedvergen kennel i Trondheim. Hun er verdens herligste jente og min aller beste venn. :) Etter at gamle Rambo døde, har engelsk setteren Camo flyttet inn hos oss for å holde oss og minstejenta med selskap.

Er kjempeinteressert i schnauzermiljøet og prøver å komme oss rundt på litt utstillinger. Første gang i ringen var Lea 6 mnd gammel på valpeshow i NHL som vi bare skulle ta som trening. Der ble bestejenta BIS av omtrent 30 valper, og mamma verdens stolteste. I ettertid har vi vært med på 3 utstillinger, fått 2 x BIM og 2.plass med HP på Vinnerutstillinga i Hamar. Gleder oss til å komme igang igjen, etter litt nybegynnertrøbbel med mamsen som pelsnapper. :P

Et bilde av gojenta og meg, jula 2008. :)

n559480165_2405670_3919.jpg

Leamin 8 mnd gammel.

n559480165_2063137_9998.jpg

Lea og Camo, poserer i snøen foran gården vår.

n559480165_2463033_2432.jpg

SuperLea :P

n559480165_2463330_775.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...