Gå til innhold
Hundesonen.no

Odin og Heikki i hagen til mor

Sju

Recommended Posts

Det fine med å være hos mamma er at hun har så "stor" fin hage som hundene kan leke i (og jeg ta bilder av hunder som leker i :ahappy:)! Desverre er det også sånn at siden de har hage gidder de ikke gå ordentlige turer med goldenkreket, og så ligger det bajs overalt, noe som ikke er særlig hyggelig eller pent... Jeg skulle ta meg en tur ut der i går og plukke opp en del, men de sa at da måtte vi vente til i dag, for de hadde ikke hundeposer just nu. I natt snødde det selvfølgelig, så all bajsen ligger nå og modner under 20 cm med snø...

Jaja, samme det! Er litt bajs på bildene også, og det plager meg, men... (dette er bare kanskje 1/3 av bildene jeg tenkte på å legge ut, men Synnikken maser litt :wub: Dere får se resten seinere! :D)

1.png

2.png

3.png

4.png

5.png

6.png

7.png

8.png

9.png

10.png

11.png

12.png

13.png

14.png

15.png

16.png

17.png

18.png

19.png

20.png

(jenta på noen av bildene er sånn btw min lillesøster, som var så snill å besøke oss i gåååår :D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåååh, :icon_confused: Heikki er bare så MUFF (dvs Maksimalt ultra fluffy fin) :D

Fine golden tullingen og daaa! :P

Haha :P Det skal jeg skrive i banneret hans :P "Maksimalt Ultra Fluffy Fin" :P Herlig!

Odin er selvsagt fin han også, men Heikki.... :icon_confused:

Fine bilder !

Heikki er mest søtnos for øyeblikket, men han tar nok glatt over plassen som verdens vakreste hund bare han blir litt større :icon_redface:

Disse bildene likte jeg! :P

Og siden du sa at det er så masse bajs på bildene, så tok jeg meg i å sitte og se etter det på alle bildene. Hadde aaaldri lagt merke til det, hadde du ikke sagt det :P

Ja, men hadde jeg ikke sagt det og noen hadde sett det hadde jeg nok blitt anklaget for å la hundene våre rulle rundt i sin egen skit, så heller føre var, liksom ;)

FLERE BILDER YEY!

21.png

22.png

23.png

24.png

25.png

26.png

27.png

28.png

29.png

30.png

31.png

32.png

33.png

34.png

35.png

36.png

37.png

38.png

39.png

40.png

41.png

42.png

43.png

44.png

45.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...