Gå til innhold
Hundesonen.no

Kan man klage på frisørjobb?


Mirai

Recommended Posts

Jeg vil si normal, oppfattet hvertfall ikke noe negativt.

Meg: "Hei, jeg var og tok noen striper hos deg på tirsdag, men jeg er ikke heeelt fornøyd. Har gitt det en dag for å se litt på det, men jeg syns ikke det er helt bra, det er litt ujevnt på toppen der".

Hun sa "åja, jeg forstår. Skal vi se når vi har noen time ledig."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flott du får fiksa det men måå legge til en kommentar ang bildet av deg.Fly steike så fint hår du har ,synes du ble kjempe fin jeg.

urk *lære seg å lese * :whistle:

Hårstilen synes jeg var råbra.. selv har jeg kort ved øra og div.farger i det :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flott du får fiksa det men måå legge til en kommentar ang bildet av deg.Fly steike så fint hår du har ,synes du ble kjempe fin jeg.

urk *lære seg å lese * :whistle:

Hårstilen synes jeg var råbra.. selv har jeg kort ved øra og div.farger i det :blink:

Det er mulig jeg er litt trøtt her på jobb, men jeg har da ikke lagt ut noe bilde av meg selv her i tråden?? :)

Eller mente du at det var det du hadde TENKT til å skrive, før du fant ut at det ikke var meg - men allikevel likte håret hennes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig jeg er litt trøtt her på jobb, men jeg har da ikke lagt ut noe bilde av meg selv her i tråden?? :)

Eller mente du at det var det du hadde TENKT til å skrive, før du fant ut at det ikke var meg - men allikevel likte håret hennes?

neida du var ikke trøtt..kun jeg som var+ leste ikke nok før jeg smalt inn en post :whistle:

Jeg digga bildet ja erhm hårstilen..der! natta ja! :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hater å være hos frisøren, jeg. Blir alltid misfornøyd. Den eneste gangen jeg visste at jeg kom til å bli anderledes var da jeg klippet bob-lugg i fjor. Da ble jeg ikke misfornøyd, da var jeg innstilt på at det var sånn jeg skulle ha. Men jeg har aldri farget håret av den enkle grunn at jeg er livredd for å bli "avhengig" og at jeg ikke vil ha stygg ettervekst :whistle:

Har ikke klippet meg siden juni... skrekk. Egentlig er det på tide nå... :S

Forrige gang jeg klippet meg var jeg ekstremt misfornøyd, men klaget ikke (angrer!). Frisøren klippet det alt for kort, og jeg syntes det var helt grusomt. Jeg kommer aldri til å gå til henne mer, så fordomsfull er jeg. Jeg foretrekker en dyr salong jeg har brukt noen ganger. Den er dyr og litt fancy, men det er verdt det! Blir alltid mest fornøyd etter besøkene mine der. Salongen heter forøvrig Spaghetti, og ligger i Bogstadveien i Oslo :blink: De som jobber der er veldig trendy selv, og jeg synes de alle er pene på håret. Det synes jeg faktisk er en indikasjon på hvordan de klipper. Hvis de har en oppfatning som stemmer overens med min om hva som er kult, blir det ofte bra om de behersker det tekniske godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil si normal, oppfattet hvertfall ikke noe negativt.

Meg: "Hei, jeg var og tok noen striper hos deg på tirsdag, men jeg er ikke heeelt fornøyd. Har gitt det en dag for å se litt på det, men jeg syns ikke det er helt bra, det er litt ujevnt på toppen der".

Hun sa "åja, jeg forstår. Skal vi se når vi har noen time ledig."

Det var flott at du ringte og klagde, men sa du at det var ujevnt? Var ikke problemet at stripene var for brede da? :D Det blir jo vanskelig for frisøren å rette opp "skaden" hvis hun ikke vet hva som er galt og hvordan du vil ha det. Hadde jeg vært frisør nå, hadde jeg kunnet funnet på å gi deg enda kraftigere striper, sånn at de ikke ble så "ujevne".. :D (Heldigvis er jeg ikke frisør for andre enn hundene mine, og de har ikke klagerett! ;) )

Jeg skjønte godt hvilke striper du ville ha, ut i fra hva du skrev i startinnlegget. Jeg vil også ha slike striper, og når jeg ber om det, har jeg stort sett alltid fått en plasthette over hodet, og de har ikke brukt sånn aluminiumsfolie (bortsett fra en gang, men det var en veldig flink frisør, og hun brukte en spesiell teknikk som gjorde at de ikke ble brede likevel). Jeg antar, som noen andre også skrev, at de nå vil farge litt av stripene tilbake til din naturlige hårfarge for å rette opp. Håper du blir fornøyd - det er kjipt å gå og være minsfornøyd med sveisen!

jeg hater å være hos frisøren, jeg. Blir alltid misfornøyd. Den eneste gangen jeg visste at jeg kom til å bli anderledes var da jeg klippet bob-lugg i fjor. Da ble jeg ikke misfornøyd, da var jeg innstilt på at det var sånn jeg skulle ha. Men jeg har aldri farget håret av den enkle grunn at jeg er livredd for å bli "avhengig" og at jeg ikke vil ha stygg ettervekst ;)

Har ikke klippet meg siden juni... skrekk. Egentlig er det på tide nå... :S

Forrige gang jeg klippet meg var jeg ekstremt misfornøyd, men klaget ikke (angrer!). Frisøren klippet det alt for kort, og jeg syntes det var helt grusomt. Jeg kommer aldri til å gå til henne mer, så fordomsfull er jeg. Jeg foretrekker en dyr salong jeg har brukt noen ganger. Den er dyr og litt fancy, men det er verdt det! Blir alltid mest fornøyd etter besøkene mine der. Salongen heter forøvrig Spaghetti, og ligger i Bogstadveien i Oslo :o De som jobber der er veldig trendy selv, og jeg synes de alle er pene på håret. Det synes jeg faktisk er en indikasjon på hvordan de klipper. Hvis de har en oppfatning som stemmer overens med min om hva som er kult, blir det ofte bra om de behersker det tekniske godt.

Tidligere ble jeg sjelden fornøyd. Jeg kunne ikke sette fingeren på hva det var, men fornøyd var jeg i alle fall ikke. Husker jeg satt der i frisørstolen når de var ferdig, og de spurte om jeg var fornøyd. "Jada" svarte jeg, men hele trynet lyste av (no way!). Etter noen dager vennet jeg meg til hvordan det var blitt, og ble i grunnen ganske fornøyd. Kanskje hadde det noe med måten de stylet håret på? I alle fall; nå blir jeg sjelden misfornøyd; ganske enkelt fordi jeg vet at om noen dager er håret som normalt, bare litt kortere/lysere, og jeg blir sikkert fornøyd da også. Kun tre ganger har jeg vært virkelig fornøyd etter en klipp; den ene hos en frisør på en nesten øde øy, som hadde salong i kjelleren, og to ganger på en fancy salong på et senter. Vanskelig det der altså.. og apropos; jeg burde også klippe meg snart. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på hvordan det gikk, jeg. :D

Jeg har også litt frisørskrekk, og sjelden jeg blir helt fornøyd, men jeg kan ikke klage så lenge jeg ikke har et klart bilde i hodet om hvordan jeg egentlig vil ha det. Sier litt sånn ca borti noe alla sånn der liksom - når de spør, og da er det ikke rart det ikke blir helt slik jeg tror jeg hadde forestilt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var flott at du ringte og klagde, men sa du at det var ujevnt? Var ikke problemet at stripene var for brede da? :D Det blir jo vanskelig for frisøren å rette opp "skaden" hvis hun ikke vet hva som er galt og hvordan du vil ha det. Hadde jeg vært frisør nå, hadde jeg kunnet funnet på å gi deg enda kraftigere striper, sånn at de ikke ble så "ujevne".. :D (Heldigvis er jeg ikke frisør for andre enn hundene mine, og de har ikke klagerett! ;) )

Jeg skjønte godt hvilke striper du ville ha, ut i fra hva du skrev i startinnlegget. Jeg vil også ha slike striper, og når jeg ber om det, har jeg stort sett alltid fått en plasthette over hodet, og de har ikke brukt sånn aluminiumsfolie (bortsett fra en gang, men det var en veldig flink frisør, og hun brukte en spesiell teknikk som gjorde at de ikke ble brede likevel). Jeg antar, som noen andre også skrev, at de nå vil farge litt av stripene tilbake til din naturlige hårfarge for å rette opp. Håper du blir fornøyd - det er kjipt å gå og være minsfornøyd med sveisen!

Jeg har ikke noe bilde av det, men jeg fikk noen striper som gikk fra skillen som var veldig brede og veldig "mye" i forhold til det som var andre steder ut fra skillen. Det så rett og slett ut som om det hadde gått av en mini malingsbombe midt oppe i hodet mitt, som hadde laget noen striper ut av. Samt et par foran. Så stripene var for brede fordi det var noen steder det "manglet", eller hva jeg skal si. Frisøren skjønte det hvertfall med en gang hun så det ;)

Spent på hvordan det gikk, jeg. :o

Det gikk kjempefint, hun sa med en gang at hun så hva jeg mente, og at hun ville legge inn flere lyse striper sånn at det ble mer jevnt. Jeg fikk en gratis hårkur også ;) De var veldig hyggelige og hvis jeg har råd en annen gang har jeg ingenting imot å dra dit igjen. Det ble veldig mye blondere, men det er greit, for det var litt mer sånn jeg så for meg fra starten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe bilde av det, men jeg fikk noen striper som gikk fra skillen som var veldig brede og veldig "mye" i forhold til det som var andre steder ut fra skillen. Det så rett og slett ut som om det hadde gått av en mini malingsbombe midt oppe i hodet mitt, som hadde laget noen striper ut av. Samt et par foran. Så stripene var for brede fordi det var noen steder det "manglet", eller hva jeg skal si. Frisøren skjønte det hvertfall med en gang hun så det :D

Det gikk kjempefint, hun sa med en gang at hun så hva jeg mente, og at hun ville legge inn flere lyse striper sånn at det ble mer jevnt. Jeg fikk en gratis hårkur også :D De var veldig hyggelige og hvis jeg har råd en annen gang har jeg ingenting imot å dra dit igjen. Det ble veldig mye blondere, men det er greit, for det var litt mer sånn jeg så for meg fra starten.

Okei, kan hende jeg misforstod litt hvordan det var etter første time, siden du ikke la ut bilde av andre enn denne action-dama, haha! ;) Tror jeg skjønner hvordan det var, og så er det kjempebra du er fornøyd nå! Godt det ordnet seg! ;) (Minner meg om da jeg skulle stripe håret til en venninne; tror det ble noe sånt - hun så i alle fall ikke ut i månelys engang!) :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Ikke lett å få til disse oppstillingsbildene av valp 😂 Men tenker jeg skal forsøke å få til 1 bilde i måneden.    Tempo 4 måneder gammel.  12 kg og 42 cm høy. 
    • Jeg ønsker at prisene på valpene sank betraktelig. Både på blandinger og rasehunder. Grunnen til det er at når man nå tjener så utrolig godt på hvert valpekull, så er jeg redd det bli mer rovdrift på tispene. Og mer useriøs oppdrett. Jeg vet om flere som sper på pensjonen ved å avle kull etter kull, år etter år (på flere tisper, men likevel). Han ene får opp til ca 50 valper pr. år, og sånn har han holdt på i mange mange år. Blir penger av det gitt... 
    • Han får typisk siste måltid i 20-tiden, og da er det oppbløtet, så han får i seg mye væske da. Har tenkt at dette kanskje er litt for seint og at han da får full blære en gang midt på natten. Vi legger oss ca. 22:30 og står opp klokken 07, så det er jo over 8 timer. Men som sagt har han jo klart dette fra han var 2 måneder gammel, så jeg syns det er rart at nå som han er større, så skal han plutselig ikke klare å holde seg lenger. Ja, jeg er streng på at det er kun ut for å tisse og bæsje. Han får ikke begynne å leke med pinner osv. Han sovner fort igjen etter å ha vært på do, så det er bra! 
    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...