Mary Skrevet 14. Januar 2009 Rapporter Skrevet 14. Januar 2009 Så i morgen skal både Nikita og jeg til pers på Valpekurset. Så jeg er veldig spent hvordan hun kommer til å reagere.
Nowisclee Skrevet 14. Januar 2009 Rapporter Skrevet 14. Januar 2009 Så morro! Hva slags kurs(altså, hvilken 'gren'? Klikker, positiv forsterker?), hvor, med hvem? Masse lykke til iallefall!
Mary Skrevet 14. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Januar 2009 Så morro! Hva slags kurs(altså, hvilken 'gren'? Klikker, positiv forsterker?), hvor, med hvem? Masse lykke til iallefall! Vi går på Nordby´s Hundesenter, på vanlig Valpe kurs siden Nikita er bare 3måneder og 14dager gammel. Vi er med på kurset som arangeres i Drammen. Takk skal du ha.
Nowisclee Skrevet 14. Januar 2009 Rapporter Skrevet 14. Januar 2009 Vi går på Nordby´s Hundesenter, på vanlig Valpe kurs siden Nikita er bare 3måneder og 14dager gammel. Vi er med på kurset som arangeres i Drammen. Takk skal du ha. Ah, okei. Så morro! Blir vel noe valpekurs på meg og etterhvert, gleder meg masse, og kan ikke forestille meg hvor spent du må være for i morgen. Jeg hadde iallefall vært kjempespent.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar