Heidi Skrevet 22. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2005 Læste dette i en dansk avis, hvor man kan spørre om hjelp og få svar. Så ekkelt hvis dette faktisk foregår i hjemmet. Stakar hund Hej Joan Jeg er i et fast parforhold på 10. år, men har i den senere tid mistænkt min mand for at have analt samleje med vores labradorhund. Jeg tør ikke konfrontere ham med min mistanke, da han tidligere har været voldelig, da jeg tog ham i at onanere til billeder af dyr. Hilsen Tyren Kære Tyr Hvad vil du gerne have hjælp til? Skal jeg oplyse dig om zoofili, eller give dig redskaber til en ikke-voldelig snak med din mand? Umiddelbart synes jeg, du skal gøre op med dig selv, om du kan acceptere at din mand har seksuel omgang med jeres labrador. Hvis du godt kan rumme din mand som han er, med eller uden tiltrækning til dyr, så vil din mand næppe hidse sig op, og du vil være lettet over, at I har fået talt om sagen og kommet til en forståelse. Men viser det sig, at du ikke kan eller vil acceptere din mands tilbøjeligheder, bliver samtalen vanskeligere. Du må tænke over, hvad du vil have ud af samtalen. Vil du bare have, at han er ærlig og siger det som det er, eller vil du have, at I skal gøre noget aktivt for at ændre situationen? Men hvem skal ændre sig? Han kan ikke ændre sin seksualitet, kun undertrykke den, og du kan ikke pludseligt godtage misbrug af dyr. Kan man forestille sig et kompromis, hvor han kan dyrke zoofili i blade og lignende, men ikke må misbruge jeres labrador? Hvis du ikke er til kompromis, kan du støtte dig til dyreværnsloven, hvor det pointeres at 'dyr skal behandles omsorgsfuldt og under hensyntagen til deres fysiologiske, adfærdsmæssige og sundhedsmæssige behov.' (§2) 'Ved vanrøgt, mishandling, overanstrengelse eller uforsvarlighed er straframmen op til to år' Med hensyn til hans voldelighed synes jeg, du skal sige til ham, at du har noget på hjerte som du gerne vil tale med ham om, men du er bange for at sige det pga. hans temperamentsfulde reaktioner. Inden du lægger emnet på banen, så få ham til at love, at han ikke hidser sig op og bliver voldelig. Sker det alligevel, forlader du ham på stedet og kommer ikke tilbage. Jeg krydser fingre for dig! Kærligst Joan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 22. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2005 Når jeg så navnet på emnet, begynte jeg og lure på om det var din mann!! fjosh, stakkar den hunden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 22. Januar 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2005 Hehe det kom jeg selv til at tænke på. Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 22. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2005 DET ER IKKE MEG NEI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 22. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2005 sikker? Tulla ... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 22. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2005 sjukt:( stakkars hund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje_M_H Skrevet 22. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2005 Huff, stakkars hund Det er da ulovlig også? Æsj, så ekkelt. En voldelig mann som har sex med familiens hund? "For et drømmeforhold" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreassen Skrevet 22. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2005 mennesker... for en flott ressurs for jorden :-o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 22. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2005 Huff, stakkars hund Det er da ulovlig også? Æsj, så ekkelt. En voldelig mann som har sex med familiens hund? "For et drømmeforhold" i norge er det faktisk ikke ulovlig med dyresex... http://www.dyrebeskyttelsen.no/tema/1_dyre...g_dyresex.shtml ble denne linken litt for lang nå? gi meg beskjed hvis noen ser at den er for lang:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 22. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2005 Fy!!, mener du det??!! Er det ikke en lov?!? Sånt kan man bli sure av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 22. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2005 Fy!!, mener du det??!! Er det ikke en lov?!? Sånt kan man bli sure av nope. .i norge er det fritt frem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 22. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2005 Sånn er det! Dumme Norge (Spesielt dum kommune jeg bor i) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 22. Januar 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2005 Mener og ha hørt at dyresex ikke var lov i Norge men at det var lov i Sverige? :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 22. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2005 Mener og ha hørt at dyresex ikke var lov i Norge men at det var lov i Sverige? :? nope det er lov i norge!: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 23. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2005 Stakkars hund Av alle de lovene vi har i Norge, og så ingen om dette!!!!!!!! [-X ](*,) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 23. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2005 nei fy skam, send fyren til meg så skal han få vite hva voldlig er he he he, tåler ikke dyremisshandling jeg altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeagle Skrevet 23. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2005 Dette var skikkelig sykt!! Håper hun ga ham beskjed om å pakke tingene og komme seg ut!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 24. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2005 Stakkars hund! Håper den biter av han snabben. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Skrevet 24. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2005 Jesus Christ, nå fikk jeg sjokk Kine :? :-o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar