Gå til innhold
Hundesonen.no

Min mand har sex med vores hund

Heidi

Recommended Posts

Læste dette i en dansk avis, hvor man kan spørre om hjelp og få svar. Så ekkelt hvis dette faktisk foregår i hjemmet. Stakar hund :D

Hej Joan

Jeg er i et fast parforhold på 10. år, men har i den senere tid mistænkt min mand for at have analt samleje med vores labradorhund.

Jeg tør ikke konfrontere ham med min mistanke, da han tidligere har været voldelig, da jeg tog ham i at onanere til billeder af dyr.

Hilsen Tyren

Kære Tyr

Hvad vil du gerne have hjælp til? Skal jeg oplyse dig om zoofili, eller give dig redskaber til en ikke-voldelig snak med din mand?

Umiddelbart synes jeg, du skal gøre op med dig selv, om du kan acceptere at din mand har seksuel omgang med jeres labrador. Hvis du godt kan rumme din mand som han er, med eller uden tiltrækning til dyr, så vil din mand næppe hidse sig op, og du vil være lettet over, at I har fået talt om sagen og kommet til en forståelse.

Men viser det sig, at du ikke kan eller vil acceptere din mands tilbøjeligheder, bliver samtalen vanskeligere.

Du må tænke over, hvad du vil have ud af samtalen. Vil du bare have, at han er ærlig og siger det som det er, eller vil du have, at I skal gøre noget aktivt for at ændre situationen?

Men hvem skal ændre sig? Han kan ikke ændre sin seksualitet, kun undertrykke den, og du kan ikke pludseligt godtage misbrug af dyr. Kan man forestille sig et kompromis, hvor han kan dyrke zoofili i blade og lignende, men ikke må misbruge jeres labrador?

Hvis du ikke er til kompromis, kan du støtte dig til dyreværnsloven, hvor det pointeres at 'dyr skal behandles omsorgsfuldt og under hensyntagen til deres fysiologiske, adfærdsmæssige og sundhedsmæssige behov.' (§2)

'Ved vanrøgt, mishandling, overanstrengelse eller uforsvarlighed er straframmen op til to år'

Med hensyn til hans voldelighed synes jeg, du skal sige til ham, at du har noget på hjerte som du gerne vil tale med ham om, men du er bange for at sige det pga. hans temperamentsfulde reaktioner.

Inden du lægger emnet på banen, så få ham til at love, at han ikke hidser sig op og bliver voldelig. Sker det alligevel, forlader du ham på stedet og kommer ikke tilbage.

Jeg krydser fingre for dig!

Kærligst Joan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, stakkars hund :D Det er da ulovlig også? Æsj, så ekkelt. En voldelig mann som har sex med familiens hund? "For et drømmeforhold"

i norge er det faktisk ikke ulovlig med dyresex...

http://www.dyrebeskyttelsen.no/tema/1_dyre...g_dyresex.shtml

ble denne linken litt for lang nå? gi meg beskjed hvis noen ser at den er for lang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Etter 3 ganske intensive dager (pga at jeg har hatt tannlegetimer og diverse surr så jeg vil han skal være sliten) hvor han har fått sine 11-12 km hver dag så skal han ha hviledag i dag, dvs vi går en tur over jordet og lar ham løpe litt fritt (som han pleier å gjøre, men når jeg går ved siden av så pleier han å løpe litt i skogen her borte) også kaster vi litt ball og trener litt på kommandoer + biltur som han ivertfall før satte veldig stor pris på men nå tar som en selvfølge, men det er ivertfall et avbrekk. Lengre løpetur på grus må vente litt til da grusveien i skogen er klissvåt. Så det er kanskje 5 km grus, og 7 km asfalt, korter vi ned blir det kanskje 5 km grus og 3 km asfalt eller bare 5 km bare grus men det blir veldig kort for ham. Det er vanskelig å finne så mye andre steder her for ham å løpe. Har hatt ham hos dyrlegen til sjekk for sikkerhets skyld og alt er tipp topp. Han hopper høyt i været av glede når han skal på tur, så det feiler ham ikke noe men av en eller annen grunn bekymrer belastningsskader meg veldig for jeg vet hvor viktig turene er for ham og han er bare 3 år.
    • Det regner stadig, men oppunder taket energi inne, det tillater ikke Ede's forplan å holde orientert mot noe konstruktivt hele dagen, så tur må vi gå, tenkte Maskot. På med regndekken og potesokker for å holde ham så komfortabel som mulig. Etter 10 minutter forkastet vi planer om å gå i 30, og tok bussen resten av veien til posten istedenfor, for å hente flere par sturdy Fjällräven bukser til å berge muttern gjennom Ede's pågående wannabe a mondio star fase.  Det bebreidende blikket forteller alt.  ..og våtere skulle han bli, for det var et stykke å gå mellom bussen og posten også, og det begynte bøtte ned. Ede tråkket i en dyp dam og fikk vann i tre av sokkene, hvilket han ble så kald av at han skalv da bussen tilbake endelig kom etter 15 min venting på holdeplasen. Helt ok å gå tom for Nom Moms minuttet før bussen kom, for no reward var nødvendig for å bekrefte Edes kjærlighet til den deilig tørre og varme bussen. Ede var allerede så glad i å reise med buss at han trekker mot bussholdeplasser og ser forventingsfullt på bussene når de kommer, og er skuffet når de passerer. I dag skled 'liker buss' over i 'elsker buss'.  ..og mutteren elsker sine nye, solide bukser som tåler wannabe ringsportstjerne valp. 
    • Takk for svar! Ja så klart miniatyrrase! 🙈😂 Mor fikk løpetid når hun var 8 mnd og var eneste tispe i kullet, halvsøsken som jeg vet om har hatt vanlig løpetid. Har vært på årskontroll, alt var normalt da ☺️
    • 6 kg er en miniatyrrase. Manglende løpetid kan skyldes alt fra genetikk, stress, sykdom eller andre ting. Hvordan var moren? Evt. søsken? Hvis det var melketann hun mistet så kan hun jo bare være sent utviklet, men du kan jo ta en tur til dyrlegen å få sjekket det ut og snakke med dem, det er jo uansett tid for årskontroll og helsesjekker.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...