Gå til innhold
Hundesonen.no

Halsring

Mirapusen

Recommended Posts

Skrevet

Så kom jeg plutselig med en syk ide på å begynne å ri med halsring. Har begynt å ri traverdyret barbakk med grime på lange tøyler, kun styre henne med setet og sjenkler. Merker det går veldig bra, og kommer nok til å fortsette en god stund før jeg går videre til bare halsring.

Men er det noen her som rir med halsring, erfaringer? Ser det er noen som bruker den til å styre hesten med(som tøyler nermæst), funker det eller blir det bare surr? har egentlig sett for meg halsringen bare for å ha "noe" på henne.. må legge til at å gå over til halsring skjer nok langt fram i tid, er ikke snakk om noe forhastet prosjekt dette.

Skrevet

synes det hørtes spennende ut=) rir selv mye med grime og barbakk;) hesta ser ut til å elske det=D ingenting som klemmer eller strammer:P halsring har jeg ikke prøvd, men du satt meg på en idè :D

har jo snill blodser jeg også:P

Skrevet

hehe du får oppdatere meg hvis du prøver det da =) prøvde det en gang i juleferien, men da med hodelag som sikring.. ga fort opp halsringen, for å si det sånn.. men håper å få jobbet masse med grime og løse tøyler, så jeg til slutt ikke trenger utstyr...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...