Gå til innhold
Hundesonen.no

Halsring


Mirapusen

Recommended Posts

Så kom jeg plutselig med en syk ide på å begynne å ri med halsring. Har begynt å ri traverdyret barbakk med grime på lange tøyler, kun styre henne med setet og sjenkler. Merker det går veldig bra, og kommer nok til å fortsette en god stund før jeg går videre til bare halsring.

Men er det noen her som rir med halsring, erfaringer? Ser det er noen som bruker den til å styre hesten med(som tøyler nermæst), funker det eller blir det bare surr? har egentlig sett for meg halsringen bare for å ha "noe" på henne.. må legge til at å gå over til halsring skjer nok langt fram i tid, er ikke snakk om noe forhastet prosjekt dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det hørtes spennende ut=) rir selv mye med grime og barbakk;) hesta ser ut til å elske det=D ingenting som klemmer eller strammer:P halsring har jeg ikke prøvd, men du satt meg på en idè :D

har jo snill blodser jeg også:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe du får oppdatere meg hvis du prøver det da =) prøvde det en gang i juleferien, men da med hodelag som sikring.. ga fort opp halsringen, for å si det sånn.. men håper å få jobbet masse med grime og løse tøyler, så jeg til slutt ikke trenger utstyr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...