Gå til innhold
Hundesonen.no

Fra Rakkestad

HelleH

Recommended Posts

Skrevet

Jeg og er med!!!! :D Uten hund foreløpig, men kos uansett! :D Nå i helga hadde vært genialt!!!! hvertfall hvis det fine været fortsetter! :D

• Svar 109
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Jeg og er med!! :D Uten hund foreløpig, men kos uansett! :D Nå i helga hadde vært genialt!! hvertfall hvis det fine været fortsetter! :D

hvis det blir en helg ikke jeg får vært med, skal du ikke se bort fra at det er en tanteunge som vil være med deg :D synes ho viska det til meg fra soffaen her :D

Skrevet
hvis det blir en helg ikke jeg får vært med, skal du ikke se bort fra at det er en tanteunge som vil være med deg :D synes ho viska det til meg fra soffaen her :D

Hihi...så koselig!! :D Jeg og Kita skal nok bli gode turkamerater vi i såfall...:D men må jo prøve å få ordna det sånn at du og får vært med da...

Skrevet
Hihi...så koselig! :D Jeg og Kita skal nok bli gode turkamerater vi i såfall...:D men må jo prøve å få ordna det sånn at du og får vært med da...

er en del jobbing framover se :D nå til helga er det 3 (muligens 4) på lørdag, 1 på søndag da :D så det er en mulighet :D bør være ferdig til 11 ca :D

ellers er helga etter også mulig:) da er det bare en hest på søndag tror jeg det var :D

Skrevet

Neste helg jobber jo jeg...:D da har jeg ikke tid før på ettermiddagen i såfall! :D

Førstkommende søndag hadde vært super, duper!!! vært godt å komme seg ut litt i det fine været! kan gjerne grille og...Hihi...kan ikke vi sette den dagen a søs, også ser vi hvor mange det passer for? i værste fall blir det bare du og jeg...:D hehe...

Skrevet
Neste helg jobber jo jeg...:D da har jeg ikke tid før på ettermiddagen i såfall! :D

Førstkommende søndag hadde vært super, duper!! vært godt å komme seg ut litt i det fine været! kan gjerne grille og...Hihi...kan ikke vi sette den dagen a søs, også ser vi hvor mange det passer for? i værste fall blir det bare du og jeg...:D hehe...

det er helt i orden for meg :D får nesten skrike ut til ho whippet-guri og ho med staffen :D husker ikke hva de kaller seg :D men skal nok få til noe skal du se;)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...