Gå til innhold
Hundesonen.no

Rottweileren Embla

Rottisembla

Recommended Posts

• Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Hehe vi hadde en liten diskusjon om ugresset skulle i bøtta eller om det skulle spres utover plenen :icon_redface:

Ellers har vi hatt en strålende dag, og kost oss masse ute stort sett hele dagen og nå ligger hun som slakt på gulvet og lader batteriene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Jo takk det var godt du likte å gå tur med oss Rocket :(

Igår kom jeg hjem fra 1 hundefri uke i Krakow det var deilig, men samtidig savnet jeg henne kjempe mye, kom selvdagt hjem med litt hundeutstyr og syns jammen at 150 norske kroner for en sele, et skinnkobbel og et halsbånd med skjerf på var så ille :( . Syntes jammen hun hadde vokst litt og :lol: Og selvsagt kom jeg hjem til den herlige løpetiden :getlost:

Men fant noen bilder på minnekortet ens jeg la inn bilder fra polen så må slenge inn noen :)

Har bare viklet seg litt inn i båndet ja

080.jpg

Mat på gang?

063.jpg

Overfall av eier

084.jpg

klem

085.jpg

I spy with my two eyes

051.jpg

Sauer!

045.jpg

Sånn nok for denne gang, skulle vel forresten tatt et bilde av henne i sin blomstrete egenkomponerte tispetruse ;) men det ville vel vert uthenging ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Løpetiden er snart over her også, hun er vel ferdig til siste uken i august tenker jeg.. Da er vi mer enn gjerne med på en tur eller to :console:

Bea lengter etter nye hundevenner tror jeg, hehe.. Ser ut som alle hundene i nabolaget er hannhunder eller veskehunder (hun har ikke noe imot å leke med veskehunder er vel heller eierne til veskehundene som er problemet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da har jenta vert og fått vaksine, og første gang hos dyrlegen siden hun var 3 mnd. Hun oppførte seg eksemplarisk, og dyrlegen sa at hun hadde en sunn kroppsbygning og nydelig pels, og hun var den sunneste rottweileren i fasong hun hadde sett på LENGE :hug: Veide litla jenta i sammen slengen og den stoppa på 31.3kg så stora jenta er hun ikkje men det gjer absolutt ingenting :ahappy:

Hun sjarmerte Dyrepleieren og så hun var bak disken og hjalp henne å skrive ut regningen vår :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jenta vert og fått vaksine, og første gang hos dyrlegen siden hun var 3 mnd. Hun oppførte seg eksemplarisk, og dyrlegen sa at hun hadde en sunn kroppsbygning og nydelig pels, og hun var den sunneste rottweileren i fasong hun hadde sett på LENGE :P Veide litla jenta i sammen slengen og den stoppa på 31.3kg så stora jenta er hun ikkje men det gjer absolutt ingenting ;)

Hun sjarmerte Dyrepleieren og så hun var bak disken og hjalp henne å skrive ut regningen vår :D

Så bra!

Laika er også veldig flink hos dyrlegen. Hvem går dere til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi går til Sandnes Smådyrklinikk. Er greie og hyggelige, har ikke hatt noen akutte skader så har vel ikke testa ferdighetene så mye men til nå har de vert veldig flinke:)

Og en sånn liten men her: Mette fikk heller ikke til å sende PM til deg idag( Kanskje spørre han Espen som driver forumet om det er noe galt?) , men iallefall vi tenkte Hellestø neste uke( idag ble avlyst grunnet forkjølelse) Dag og tid litt uvisst :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Det begynner å bli høst, og da må ulltøyet frem så vi ikke fryser :wub:

CIMG0706.jpg

CIMG0709.jpg

CIMG0713.jpg

CIMG0717.jpg

Ellers kan jammen bikkja spore! foreløpig er det litt godbiter i sporet men stadig mindre :cry:

Og i morgen er det tur med Mette&Beatrix fra sonen og vi håper noen rottiser til joiner men det er heller uvisst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...