Gå til innhold
Hundesonen.no

Rottweileren Embla

Rottisembla

Recommended Posts

Skrevet

Dette er då min lille engel Embla. Hun blir snart 7 mnd og er helt herlig (viss en ser bort fra alt hun gjør som hun ikke har lov til)

CIMG0187.jpg

CIMG0153.jpg

015.jpg

CIMG0366.jpg

Nå er hun blitt en del større men er like herlig likevel:)

Og kan ikke skjønne folk som mener hun ser skummel ut:)

• Svar 90
  • Created
  • Siste svar
  • 2 weeks later...
Skrevet

hehhe merkelig nok syns eg og at ho er usedvanlig søt :rolleyes2: . (sånn utenom når eg finn ho med en sko ikjeften :whistle: ) men en kan jo ikkje vera lang sint på godklumpen.

Skrevet

For ei skjønn rottisfrøken du har! Er hun gammel nå? Vi har ei på snart 2,5år! Herlige skapninger disse rottweilerne! :rolleyes2:

Skrevet

Så moro da! Vår frøken er et matvrak uten like, så hun er noe rundere i kanta enn den unge sylfiden din! :rolleyes:

Ligger det flere bilder av henne på nettet noe sted? Er så artig å se på andre rottiser :lol:

Skrevet

Ligger nokon på http://rottweiler.forum24.se/rottweiler.html ellers er det nok lite bilder av frøkna siden eg var uten kamera ei stund:S Men det får me ta igjen no :lol:

Var innom hjemmesiden deres. MYE fine bilder av gullet deres der ja!

Ellers er jenta mi og eit matvrak, eller som eg liker å kalla det: VELDIG matmotivert :P

Men siden ho vokser så mye ser eg ikkje så mykje til alt den maten ho et, ennå :P

Og som eg liker å sei, ho er ikkje tynn, ho er ein brukshund :P eller skal iallefall bli med tid og stunder:)

Syns og det er veldig gøy å ha kontakt med andre rottis eigere og høyre erfaringer.

Skrevet

For ei flott tispe! Ser ganske maskulin ut til å være tispe, noe som bare er positvit synes jeg. Henne må du stille ut, du kommer langt!

Skrevet

Ikkje lett å stille, når det ikkje finns stamtavle på nurket <_<

Men har truffet flere som også mener hun burde vert stilit, så blir veldig glad for å høre at ho ser bra ut ;)

Litt tynn er ho men med den farten ho veks så er det ikkje så veldig rart :whistle:

Skrevet

Då var valpen blitt hund :icon_clapping:

Og eiger starter 4 uker med angst for hannhunder :whistle:

Neida går nok så godt at, men litla jenta mangler litt matlyst.

Sukk litla jenta holder på å bli stor :hyper:

• 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...