Tyson Skrevet 4. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2009 Jeg, som mange andre, har skaffet meg Furminator. Den gjør en veldig god jobb Men begge gangene jeg har brukt den, så har hunden begynt å klø, og har blitt rød i huden. Noen med samme erfaring her ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aisa Skrevet 4. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2009 Kan hende du finner svar i denne 10-siders posten om Furminator http://doggis.no/forum/index.php?showtopic...p;hl=furminator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyson Skrevet 4. Januar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2009 Nå har ikke jeg tenkt å lese gjennom 10 (!) siders furminator-tråd for å se om noen tilfeldigvis har opplevd det samme, det har jeg rett og slett ikke tid til. Derfor startet jeg en ny :closedeyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BDD Girl Skrevet 4. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2009 Om hunden din får sår og blir irritert etter at du har brukt Furminatoren, vel, da tar du i for hardt. Bruker den både på kort, langhår og strihår (til underull) ingen er blitt såre i huden. Men jeg vet om et par hunder som er blitt såre, men ikke etter at eieren ble noget lettere på hånden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyson Skrevet 4. Januar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2009 Takk for svar! Jeg er muligens litt hardhendt ja Hater pelsstell, og vil bli fortest mulig ferdig .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar