Espen Skrevet 30. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2008 Hei alle sammen, Jeg er ute etter navnet på en film jeg så for leeenge siden. Den gikk da på Tvnorge og var såkalt onsdagsfilm, altså noe klissete gråte drama. Filmen handlet om følgende: En dame med familie i USA begynner og se ting fra ett tidligere liv. Hun får noen syn fra Irland (kan være ett annet sted i storbritania) Hun drar til Irland for og finne ut mer, og får etterhvert se mer og mer glimt fra sitt tidligere liv. Der hun var en mor til flere barn. Hennes kjæreste var slem og tvingte henne til og få flere og flere barn, så til slutt dør hun. Hun møter igjen sønnene sine som gamle, altså i sitt nye liv. Hun forsones til slutt med alle, og de forsones med hverandre. Husker ikke navnet på karakterene, men mener en av sønnene fra det tidligere liv som hun nå møter igjen het: Sonny. Vet det er mye og håpe på, men Silje og jeg skal se denne filmen og gråte sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 30. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2008 Du skal ikke si hvorfor du leiter etter akkurat denne filmen Espen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 30. Desember 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2008 Jo oppdaterte første post med det nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 30. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2008 Spent på hvilken film dette er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 30. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2008 Yesterday's Children ? Med Jane Seymour? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 30. Desember 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2008 Fantastisk Lill Det stemmer. Nå skal jeg ha med Silje på gråtedate:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 30. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2008 Lill er RÅ på filmer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 30. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2008 Fantastisk Lill Det stemmer. Nå skal jeg ha med Silje på gråtedate:) Gleder meg til å gråte og snufse med deg Espen, tørke tårene dine og si "det er jo bare film, lillevennen". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar