Gå til innhold
Hundesonen.no

Rase-gjettelek

TollerRetriver

Recommended Posts

• Svar 673
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

yey!

hva med denne?

pi.jpg

edit: ser at blondiemamma, var for seeein ;)

edit2: vi kan jo si at når begge bildene får rett svar, kan en random legge ut neste info/bilde om en rase:)

Skrevet
Picard/Berder de picard/ picardy shepherd.. Stryk det som ikke passer ;) Forøvrig en av mine favorittraser ;)

yes! Den er jo dritt skjønn da ;)

da kan jo jeg svare på din rase da:P er det en Dandie dinmont terrier? :rolleyes:

Skrevet

Det er vel kristiin sin tur å poste en rase nå? ;)

(ble litt forvirra nå.)

Men tror det blir riktig fordi blondie hadde riktig på SusieBs spørsmål, og kristiin hadde rett på blondies.

Skrevet

Har gått minst 24 timer nå...

Ny rase:

Middels stor, velproporsjonert, kvadratisk, kombinerer eleganse og kraft. Tørr og sterk muskulatur, hardfør og vant til et liv i friluft. Skapt for å motstå de skiftende årstider og det hyppige værskifte av det belgiske klima. Med sin harmoniske bygning og hodets stolte holdning gir den inntrykk av robust eleganse. Skal bedømmes i naturlig posisjon uten kontakt med føreren.

Skrevet
Malinois, laekenois, tervueren eller groenendael? Du har jo ikke sagt noe om pelsen..

Jo det er vel alle.

Så ikke før nå at det sto det samme på alle. :icon_confused:

(fikk ihvertfall tråden til å gå igjen. :))

Skrevet

Nå har jeg ikke lest hele tråden, så vet ikke om den har vært med tidligere:

Gr1

Kraftig bygget med kort, kompakt kropp, god benstamme og sterke, muskuløse ben.

Rolig, klok og uredd. Gir inntrykk av intelligens, er energisk og modig. Arbeidsvillig.

Rasen må ha harmoniske proporsjoner for å tillate frie, ledige, parallelle og stolte bevegelser.

Rikelig med pels.

Skrevet

Bouvier?

Edit, om jeg har riktig:

- Alle farger fra sort til helt hvitt er tillatt

- Øyenfargen kan være brun eller blå, men ett brunt og ett blått, eller tofargete øyne er tillatt

- Stor utholdenhet

- Ståører

Denne burde være enkel!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...