Lazita Skrevet 9. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2005 ååååå gratulerer så mye. =D> =D> (heldig som fikk den ut selv Tinka måtte ta keisersnitt på sin ene valp for et år siden og det er visst nokk normalt når det bare er en valp.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 10. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2005 Grattis Hils til den stolte mor da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 10. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2005 Så fin tispa var!Nesten så jeg får lyst på en sheltie Grattis... =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheaten terrier Skrevet 10. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2005 Flash Grattis!!! Flash =D> =D> =D> Nå vil vi ha bilder her hver dag, minst!!! *smelte* Skal dere beholde henne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarlet Skrevet 10. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2005 ååååå gratulerer så mye. =D> =D> (heldig som fikk den ut selv Tinka måtte ta keisersnitt på sin ene valp for et år siden og det er visst nokk normalt når det bare er en valp.) Takk, takk Har hatt 3 enebarn her hos meg før, og alle ble født normalt uten hjelp eller keisersnitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarlet Skrevet 10. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2005 Gratulerer med en tispevalp!!! Bestemødrene Cola og Ronja, tippoldemor Tina og tippoldefar Ricky hilser til valpen!! Coca hilser så mye tilbake til sine vakre slektninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 10. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2005 Gratulerer... så morro... Søt valp det der ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarlet Skrevet 10. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2005 Så er Raven blitt et døgn, legger godt på seg gjør hun Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karris Skrevet 10. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2005 Gratulerer! Så nydelig liten beibis da! Nå er du vel stolt og glad? Heldig du! Lille nurket... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 10. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2005 smelter helt jeg så nydelig da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarlet Skrevet 10. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2005 Silje smeltet også Hun satt hundevakt her hos meg idag, mens jeg var på jobb. Hun ble helt betatt av lille Raven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 10. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2005 Silje smeltet også Hun satt hundevakt her hos meg idag' date=' mens jeg var på jobb. Hun ble helt betatt av lille Raven nååå, jeg og vil sitte hundevakt hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarlet Skrevet 10. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2005 Helt greit, men det er litt langt fra Verdal til Sandnes da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 10. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2005 Ja, jeg smeltet totalt!! Jeg hadde tenkt å lese litt pensum mens jeg satt der, og i god tro hadde jeg med meg hele 3 bøker!! Men for å være helt ærlig, så åpnet jeg ikke bøkene en gang!! Jeg lå flatt ut på magen og koste med både mor og barn hele dagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 10. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarlet Skrevet 11. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2005 Ja, jeg smeltet totalt!! Jeg hadde tenkt å lese litt pensum mens jeg satt der, og i god tro hadde jeg med meg hele 3 bøker!! Men for å være helt ærlig, så åpnet jeg ikke bøkene en gang!! Jeg lå flatt ut på magen og koste med både mor og barn hele dagen!! Heldigvis er teppet på gulvet litt mykt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheaten terrier Skrevet 18. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2005 Nå? Hvordan går det med henne? Vokser hun fort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 18. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2005 Hun er nydelig. Men vi vil ha flere bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats Skrevet 18. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2005 Hun er nydelig. Men vi vil ha flere bilder. Jaaa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 18. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2005 Hun er nydelig. Men vi vil ha flere bilder. =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte1 Skrevet 19. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2005 Kjempe søt valp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar