Mary Skrevet 6. Desember 2008 Rapporter Skrevet 6. Desember 2008 Er det noen som vet om det kommer til å bli arangert noen valpe kurs i nærheten av Hurum. Jeg har hvert inne på hjemmesiden demmes men der er det ikke blitt oppdartert på flere år. Så det virker ganske dødt her ute.
Ross Skrevet 7. Desember 2008 Rapporter Skrevet 7. Desember 2008 Jeg gikk på Nordby hundesenter i Drammen og var fornøyd med treningene der;) Noen ting ville jeg kanskje gjort annerledes på småting men opp i opp lærte vi utrolig mye bra der, de var flinke til å forklare og vise/hjelpe;) Lykke til med treningen
Mary Skrevet 8. Desember 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Desember 2008 Ok! Takk! Hvor i Drammen er det? Og hvem kan jeg kontakte?
Guest Gjeteren Skrevet 8. Desember 2008 Rapporter Skrevet 8. Desember 2008 Google, vettu - Google http://www.nordbyshundesenter.no/
Peers Skrevet 8. Desember 2008 Rapporter Skrevet 8. Desember 2008 Ok! Takk! Hvor i Drammen er det? Og hvem kan jeg kontakte? Den infoen finner du nok her (www.nordbyshundesenter.no). Edit: hups, litt treg der gitt..
Mary Skrevet 8. Desember 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Desember 2008 Hehe takk skal dere ha begge to. Da skal jeg kontakte dem å høre hvordan det er med kurser utover våren For vesle frøkna vår har kort og tynn pels så å ha henne med på kurs nå på den kalde tiden kommer hun nok til å fryse mere en hva hun har godt av.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar