Gå til innhold
Hundesonen.no

Mishandlet hund funnet død av turgåer

Fillerya

Recommended Posts

Skrevet

Dusørpotten økes

Håper det her løser seg, og at den/de bak virkelig blir tatt, evt skutt og drept. Skummelt å tenke på at man har slike mennesker i nærheten av der man bor. Blir jo livredd for å slippe lillegutt løs i skogen når vi er på tur.

Skrevet

Klarer ikke å si annet en HUFF... så utrolig fært. Jeg skjønner ikke at noen kan gjøre noe sånt med en hund! Eller noe annet dyr for den saks skyld. Kjente en skikkelig klump i halsen når jeg leste det!

JA til å bli kvitt sånne mennesker, og bra at folk prøver å engasjere andre med dusører (ikke det at det burde trengtes for å få folk til å hjelpe).

Skrevet

Dette var ikke noe hyggelig lesing på morgenkvisten nei.... Men det som slår meg, noen må jo savne denne hunden?

Skrevet
Dette var ikke noe hyggelig lesing på morgenkvisten nei.... Men det som slår meg, noen må jo savne denne hunden?

Tja, det virker som om det var eieren som gjorde det. Men det er forderdelig uansett!

Skrevet
Tja, det virker som om det var eieren som gjorde det. Men det er forderdelig uansett!

Seriøst? Eierne? Da burde det jo strengt tatt bli enda enklere å finne de skyldige?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...