Puddelbedårer Skrevet 17. November 2008 Rapporter Share Skrevet 17. November 2008 Hei på dere Jeg er en "jente" på 39 år, har mann, 3 barn (gutt 15, gutt 12 og jente 10 år) og en svart kongepuddel som nett har fyllt 7 år, han er hele 66cm og veier 35 kg, så vi får stadig høre at han er en xxl str Han herter Arkos, kommer fra Os utenfor Bergen Selv er jeg fra Bergen men bor på Dale (midt mellom Bergen og Voss) Jeg er oppvokst med denne rasen, vi hadde 2 stk, en grå og en svart (far og sønn), så valget av rase fallt veldig naturlig. Detter er Arkos på 17.mai i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 17. November 2008 Rapporter Share Skrevet 17. November 2008 Velkommen staselig hund du har. :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 17. November 2008 Rapporter Share Skrevet 17. November 2008 Velkommen, velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lemen Skrevet 17. November 2008 Rapporter Share Skrevet 17. November 2008 Velkommen til Doggis! Vakker puddelgutt du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar