Wanderlust Skrevet 11. November 2008 Rapporter Skrevet 11. November 2008 Jeg sitter å titter på digitalt speilrefleks, og er det noen som har noen erfaringer med Canon EOS 1000D? Det koster ikke all verden, men er det et greit "nybegynner"-kamera?
Kaos Skrevet 31. Desember 2008 Rapporter Skrevet 31. Desember 2008 hei Jeg kjøpte mitt første speilreflex kamra nå i sommer da kjøpte jeg 100D fordi det hadde fått bra kritikker og ikke var så dyrt:) Jeg er ivertfall veldig fornøyd
Wanderlust Skrevet 31. Desember 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Desember 2008 Bestemte meg for Nikon D60, og fikk det til jul.
Bjørg Eva Skrevet 31. Desember 2008 Rapporter Skrevet 31. Desember 2008 Bestemte meg for Nikon D60, og fikk det til jul. Tror nok det er et veldig mye bedre kamera Lykke til i jakten på flotte motiver
Wanderlust Skrevet 31. Desember 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Desember 2008 Tror nok det er et veldig mye bedre kamera Lykke til i jakten på flotte motiver Etter alt jeg har hørt om div kamera, så var det Nikon jeg bestemte meg for. Og tror jeg blir/er fornøyd. Må bare få testet det ut skikkelig.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar