Nikitaf Skrevet 11. November 2008 Rapporter Share Skrevet 11. November 2008 Er det noen her i kr.sand som lys å være med på noen turer noen ganger i uka. ? Eller kanskje trene litt sammen...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StineG Skrevet 16. November 2008 Rapporter Share Skrevet 16. November 2008 Jeg er mer enn gjerne med på dette. Både turer og trening av diverse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikitaf Skrevet 18. Desember 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2008 HVa med noe etter nyttår igjen da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monica_n Skrevet 14. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2009 jeg kan også være med på dette.. Men kan ikke før enn i februar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monica_n Skrevet 14. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2009 Ei venninne av meg blir også med, med sine to rottweilere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potifa Skrevet 14. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2009 Tur snart?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikitaf Skrevet 17. Januar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2009 ja, noe te helga igjen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hegeogkenzo Skrevet 27. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2010 jeg kunne gjerne tenkt meg å blitt med. men har en hund som er usikker i bånd. og han liker ikke alle hann hunder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shilamon Skrevet 2. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2010 vi er kanskje også med:) men jeg kan ikke i helgene før neste uke da:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StineG Skrevet 12. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2010 Ser at det er to tråder som går om hverandre her nå, skal vi prøve å slå de sammen om det er mulig?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar