Gå til innhold
Hundesonen.no

Fleece overall


Recommended Posts

Har sett på annonsen øvers på siden her, og der hadde de en fleece overall, sånn med fire bein. Den så ganske bra ut med tanke på hvis hunden må ligge i bil etc og ikke har så mye pels. (syns dekken ikke dekker godt nok under buk)

Er det noen som har noen erfaringer med slik fleece dekken/jakke/ dress. Spesiellt på store hunder. Fungerer det bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett på annonsen øvers på siden her, og der hadde de en fleece overall, sånn med fire bein. Den så ganske bra ut med tanke på hvis hunden må ligge i bil etc og ikke har så mye pels. (syns dekken ikke dekker godt nok under buk)

Er det noen som har noen erfaringer med slik fleece dekken/jakke/ dress. Spesiellt på store hunder. Fungerer det bra?

Jeg har kjøpt en skreddersydd fleeece dress til Sølve og er veldig fornøyd med den. Det eneste jeg merker så langt er at i fuktig vær synes jeg den trekker til seg fuktighet og siden den ikke er vindtett blåser det rett igjenom den. Til "stilleligging" er den er perfekt og jeg vil tro at på kalde tørre vindstille dager gjør den nytte for seg. Jeg har også kjøpt en skredddersydd regndress som han kan ha på utsiden av fleecedressen og kombinert har jeg et vindtett, varmt plagg som passer som fot i hose. :)

Når det gjelder Hurrta produktrer synes jeg de har veldig god kvalitet, men rar passform.. bena er liksom aldri lange nok så jeg ville prøvd dressen på hunden før jeg bestilte. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar.

Gaah! Fant ut at størrelsene går ikke så høyt opp som jeg trenger. Typisk! <_< Jeg får prøve å lete litt rundt, hvis andre har tips om hvor blir jeg glad for det!

Edit: så nå på en svensk side at det står følgende: Storlek 601 passar hundar i storleksklassen: Golden Retriever, Flatcoated Retriever, Dobermann, Riesenshnauzer. Stor schäfer, Briard. Men de skrev at de første to tallene var rygglende, og 60 cm rygglengde er ikke så langt. Må minst ha 70 cm, bruker det i vanlig dekken. *hmm ble usikker nå* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke..? Linken over her viser jo en fleecedress, og den finnes i størrelse opp til Grand Danois.. Ser at den kalles vinterdress, men den er jo i fleece? Og det er den det er bilde/reklame for øverst i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er kjipt å ha store hunder. Syns klær til små hunder virker dyrt jeg, men da jeg skulle kjøpe regndress til Tulla var det jo åndsvakt dyrt i forhold! :D Jeg kjøpte forresten den regndressen på tilbud (-20%) på våren, pluss rabatt fordi jeg er medlem av en hundeklubb. :) Kan jo håpe det kommer på tilbud, hvis du ikke trenger den til i vinter liksom? Alternativt er jo gavekort noe å ønske seg til jul kanskje? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...