Tuttifrutti89 Skrevet 9. November 2008 Rapporter Skrevet 9. November 2008 Hei alle sammen! Jeg heter Mariann, er snart 20 år, og bor akkurat nå i Tønsberg med min fantastiske samboer, og min nyyydelige korthårede collie, Candy! Ved siden av å ha hund, jobber jeg tre jobber og studerer musikk mellomfag på Høgskolen i Vestfold. Bor ikke langt unna Slottsfjellet, og der går Candy og jeg mang en tur. Candy er forøvrig 2, 5 år. Hun er en veldig rolig og balansert hund, fram til hun får lov til å løpe fritt-da går det fort for seg. Forøvrig, så hadde det vært veldig koselig med en turkamerat fra Tønsberg. Noen som har lyst til å gå tur? Mvh Mariann:)
ToneS Skrevet 9. November 2008 Rapporter Skrevet 9. November 2008 Velkommen hit! Vil gjerne se bilder av hundene
Tuttifrutti89 Skrevet 9. November 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 9. November 2008 Her er et bilde av Candy fra da hun ble BIM for en tid tilbake. tenkte jeg skulle ta bilder på tur i dag, men grunnet drittvær, tar vi det en gang til uka:) Glemte forøvrig å nevne at jeg har vokst opp på kennel TIBAMA, der tidenes vakreste Cavalierer bor. Mitt hjerte tilhører også delvis Cavalierene<3 Men, det er grenser for hvor mange hunder man kan ha i en 45 m2 leilighet;)
Tuttifrutti89 Skrevet 10. November 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 10. November 2008 Verdens peneste, om du lurte
Marthe Skrevet 11. November 2008 Rapporter Skrevet 11. November 2008 Velkommen til oss! Hvis du lurer på noe, så er det selvfølgelig bare å spørre
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar