Gå til innhold
Hundesonen.no

Menneskeavl

Hundepsyk

Recommended Posts

Skrevet
Ja, jeg var løs i fronten og trang bak, og i mitt hode er det vel verre å være løs bak..? Kjipe dommer altså, men hvor ellers mener du det ikke er så bra å være "løs"?

Løs på tråden??? :)

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

:D "Løs" er vel sjelden en god benevnelse? Litt usikker på hvor det evt vil være positivt å faktisk være det.....?? Skrue løs? Løs i magen? Løsskinnet? Løssluppen? Overdreven løst?? :)

Jaaaa.. *peke opp* Det også!

hippo.gif

Skrevet

Løsmunnet? Løs i håret (faller det av da?)? :) Løs i limingen? Løse tenner - hvis det er melketenner er det vel greit? :D Løs med komplimentene - DET må vel være bra vel?? :closedeyes:

Skrevet

Tja... løs med komplimentene syns jeg egentlig heller ikke er så bra jeg. Jeg liker at folk gir komplimenter de virkelig mener... Så hvis man hele tiden slenger rundt seg med komplimenter så blir det iallefall ikke oppfattet som ærlig...?

Næh, tror du skal være vel fornøyd med å være TRANG jeg altså! :)

Skrevet
Tja... løs med komplimentene syns jeg egentlig heller ikke er så bra jeg. Jeg liker at folk gir komplimenter de virkelig mener... Så hvis man hele tiden slenger rundt seg med komplimenter så blir det iallefall ikke oppfattet som ærlig...?

Næh, tror du skal være vel fornøyd med å være TRANG jeg altså! :wub:

Okei, the judge has spoken! :wub:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...