Gå til innhold
Hundesonen.no

Bil- sele

Hva sikrer du hunden med i bil?  

40 stemmer

1. 1.

• Bur
      26
    • bil-sele
      5
    • ingenting
      9

Recommended Posts

Skrevet
Jeg fikk frarådet på valpekurs å kjøpe sele. De sa at den kun er for menneskenes beste. Hundene kan dø av trykket selen gir, sa de. Så, obs obs. Selen fungerer aller best for å bevare din egen sikkerthet. Bur er det tryggeste for begge to.

Vi bruker ikke bur, i og med at vi har så liten bil, men det er absolutt smart å ha det... Ikke meningen å være slem eller skremme dere med utsagnet om bilsele, men det var dette vi fikk opplyst om på valpekurset :)

jøss, dette visste jeg ikke, glad jeg bruker bur, vil ikke utsette hundene mine for noe farlig.

Skrevet

Men siden bilsele kan være farlig: Hva skal vi som ikke har plass til bur i bilen gjøre da.. ? :?

Det finnes vel ingen andre alternativer enn bur og sele i en vanlig personbil.. ?

Skrevet

nå har jeg ikke noe... fordi mamma har surra vekk selen min..

har ikke stajonsvogn, så har ikke plass t bur.. men skal kjøpe ny bil nå i løpet av mnd, og da skal vi også kjøpe bur t toya, som hu skal ha i bilen

Skrevet

Bruker enten bur eller hun ligger ved beina mine. Har tenkt på bil-sele, men tror det hadde tatt veldig mye tid for meg å lære henne å ha den på, siden hun HATER seler og er så vant med å være i enten bur eller ved beina mine.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...