Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundehealer


Anne

Recommended Posts

Takk skal du ha :)

Egentlig ikke noe spesielt, men er litt fristet til å prøve med Aro... Kanskje det hjelper mot redselen for raketter... Bare nysgjerrig. Snakket med noen som hadde prøvd det i forhold til en tispe som var aggresiv mot andre tisper, det funket på henne...

Healing er det samme som dyretolk, er det ikke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller kanskje ikke det er det samme...

Noen som vet om dyretolk i området da?

Siddis Hundeskole :) Ring dem å spør etter Arne. Har er helt utrolig når det gjelder hundeadferd. JEg har sendt flere over til ham med kjempebra resultat :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siddis Hundeskole :) Ring dem å spør etter Arne. Har er helt utrolig når det gjelder hundeadferd. JEg har sendt flere over til ham med kjempebra resultat :P

Han har jeg vært på klikkerkurs, hundens språk og rally kurs hos :P

Er egentlig ute etter en som "snakker" med hundene, ala hestevisker :oops: Er litt nysgjerrig på hva Aro har å si :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siddis Hundeskole :) Ring dem å spør etter Arne. Har er helt utrolig når det gjelder hundeadferd. JEg har sendt flere over til ham med kjempebra resultat :P

Han hjalp ikke meg med min forrige hund..

Så jeg ble faktisk veldig skuffet.

Så kommer aldri til å gå til Siddis hundeskole igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du vært utrolig uheldig, for Arne pleier å fikse det meste :P

Jeg har stått på sidelinja ved 3 anledninger og sett han har jobbet vekk redselen hos en Tervuren. Det klikket totalt for denne Tervurenhunden når den så andre store hunder. Arne jobbet med hund og fører i 4 kvelder, og redselen/aggresjonen forsvant. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telepat er vel kanskje det du er ute etter eller...?

Jeg var med den forrige hunden min, Laurelle, til en telepat. Hun er også akkupunktør. Det var helt utrolig å høre hva Laurelle fortalte henne, det var ting som Unni aldri kunne vist.. Unni hadde KJEMPE resultater med Laurelle, det var helt vannvittig å se, hun vle en annen hund etterpå! :P

Så hvis du vil ha tlf nr hennes så send meg en pm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Healing og telepati er ikke det samme :)

http://www.flammehuset.com/ - Astrid Moe

Hun her driver med telepati på dyr. Jeg har selv gått kurs og hatt praksisplass hos henne, men vil ikke anbefale henne.

Her er de dyretolkene som er ferdigutdannet hos henne:

http://www.flammehuset.com/kurspaa.html#Dy...ing%20i%20Norge

Du kan jo prøve noen av dem... Ellers finnes det jo flere, som ikke har utdannet seg der.

Kopiert fra siden hennes: Telepatisk kommunikasjon med dyr - dyretolking

Et dyr som er redd, har en problematisk atferd eller viser sykdomstegn kan bli hjulpet gjennom en eller flere telepatiske samtaler. Dyret trenger ikke å komme til dyretolken, som kan kommunisere med et dyr uansett hvor i verden det befinner seg. Dyretolken kan også samtale med dyret selv om det ikke lenger er i live. Mange mennesker over hele verden har fått hjelp via denne metoden.

Ellers, hvis du vil ha healing, så kan du prøve

http://www.borntoheal.com/ - Halvard Nordfjæran

Han er veldig flink!

Kopiert fra siden hans: Å være healer vil si å stille seg til rådighet for de åndelige energier, og la de virke gjennom seg til nytte for de syke og lidende. Jeg er en kanal. Jeg helbreder ikke. Det er det de åndelige energiene som gjør. Når de får virke fritt, kan alt skje, også mirakler.

Det finnes selvfølgelig mange andre dyrehealere også. Jeg kjenner også ei som heter Vivian Nordahl, men hun har ikke hjemmeside. Det er også en del vanlige healere, som gjerne prøver seg på dyr hvis du spør dem.

Kommunikasjon med dyr/telepati med dyr/dyretolking er altså et menneske som kommuniserer telepatisk med dyret ditt. Fører en samtale med det, og skriver ned svarene på et ark. Det kan fortelle deg de utroligste ting. En god dyretolk forteller deg ting som virkelig overbeviser deg om at dette er virkelig. Ting h*n aldri kunne visst av seg selv. En dårlig dyretolk babler bare i vei om de underligste ting, og du sitter igjen med en følelse av at det hele var bortkastet. Hehe.. Det er gjerne sånn at du kommer med forskjellige spørsmål til tolken, som den da spør dyret ditt om. F.eks. om dyret har vondt noe sted, om det er fornøyd med livet sitt, om det er noe den kunne tenke seg annerledes osv. Det jeg anbefaler deg å be den spørre om, er f.eks. hvor yndlingssoveplassen dens er, hva yndlingsmaten eller yndlingssleka er, gjerne noe som har et spesielt svar, noe du vet, men noe tolken ikke har mulighet for å vite. Da finner du fort ut om h*n vet hva de driver med eller ikke.

Healing er helbredelse. Det finnes mange forskjellige metoder innen healing også, som alt annet. Du så jo det jeg siterte over her, det er den form for healing jeg liker. Noen healere spør hvor du har vondt, så skal de liksom helbrede det. Ekte healere spør ikke, og de er kanaler.

Hmm, og her babler jeg i vei som vanlig ja :P Hihi.. Bare til å spørre om du lurer på noe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du vil ha tips ang raketter så annbefaler jeg på det sterkeste å kjøpe rakett cden som Canis har.. den har jeg brukt med STORT hell.. den har gått i ett her når hundene har spist siden de var liten. og speedy reagerer ivertfall ikke på Raketter el torden. Casper vet jeg ikke men Torden reagerer han ikke på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du vil ha tips ang raketter så annbefaler jeg på det sterkeste å kjøpe rakett cden som Canis har.. den har jeg brukt med STORT hell.. den har gått i ett her når hundene har spist siden de var liten. og speedy reagerer ivertfall ikke på Raketter el torden. Casper vet jeg ikke men Torden reagerer han ikke på...

Aro blir redd bare han hører raketter på tven han... Men er egentilg bare nysgjerrig også... Og spesielt nå nå hen har fått seg en liten søster :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja speedy var og redd, men jeg satt på cden hver dag når jeg gav ham mat, og lot den stå lavt på i bakgrunnen.. så skudde jeg gradvis opp..

er verdt ett forsøk ville jeg tro:) kjenner flere som har brukt den med STOR suksess.. speedy reagerte ikke på nyttårsaften ifjor.. når vi var ute så såå han bare på alle lystene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja speedy var og redd, men jeg satt på cden hver dag når jeg gav ham mat, og lot den stå lavt på i bakgrunnen.. så skudde jeg gradvis opp..

er verdt ett forsøk ville jeg tro:) kjenner flere som har brukt den med STOR suksess.. speedy reagerte ikke på nyttårsaften ifjor.. når vi var ute så såå han bare på alle lystene..

Kunne du brent den til meg? :oops: Hvis det går an? Du kan få brenne cd av meg...Hvis du ikke har brenner kunne jeg ha lånt den en ukes tid og brent den her? Pito er sååååååå redd for raketter men jeg har ikke råd til å kjøpe den cd'en nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp en kruttpistol i leketøysbutikken og skyt med den foran hunden. Vicky var litt skuddberørt før, men nå tar hun bare ørene litt ned når det kommer skudd. Hun syns det er litt ekkelt når det tordner da.. hun vil helst ikke ut da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du ikke annbefale henne?

Jeg føler ikke at jeg fikk noe igjen når hun snakket med dyrene mine. Hun blandet inn sine egne personlige meninger. Men for all del, det kan godt være det går bedre for noen andre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...