Gå til innhold
Hundesonen.no

Vår Boxer Toya


Just-Me

Recommended Posts

Jeg er en 8 og en halv uke gammel Boxer tispevalp som har fått navnet Toya av mine nye eiere som skal hente meg i morgen :D

De valgte meg grunnet de syntes jeg er vakker og en skikkelig tøff jente som gjerne bryner meg på faren min som vist nok er en skikkelig plugg på 45 kilo.

Jeg har 7 søsken og alle har fått nye foreldre men jeg ble faktisk valgt helt først så det bruker jeg mot guttene i gjengen her når de prøver seg "girlpower" heter det på menneskespråk tror jeg?

Min nåværende matmor tror ikke at jeg blir av de største slik min far men nett og fin og slank sies det her.

Jeg må fortelle litt om mine nye foreldre også for de liker jeg

Mamma er veldig snill og har hatt en hund før i nesten 15 år og den var hennes hele tiden fra hun bare var 10 år gammel. Den hunden var en tøffing da han var blanding av sort elghund og golden R men lignet mest på elghunden i lynnet og hadde jaktegenskaper til og med men hun elsket han og savner han enda selv om det nå har gått over et år siden han ble borte "tårer" hos den som skriver...

Nå har Mamma endelig både tid og lyst på en hund igjen og hun har alltid hatt et godt øye til Boxer da hun hadde en slik som bestevenn i mange år da hennes hyttenabo hadde en slik tispe akkurat som meg selv.

Så til Pappan min han er veldig kosete til å være så stor og så liker han veldig å leke med meg, jeg tror han er en liten luring men det skal jeg nok finne mer ut av etter hvert. Jeg liker han veldig godt og noen sa at det var kjærlighet ved første blikk mellom oss to? Pappa har også hatt hund før en Rottweiler og den var vel så tøff som Mamma sin men allikevel en snill familiehund.

Jeg er litt heldig for jeg slipper å flytte langt da nåværende matmor og mine nye foreldre bor bare 2 mil fra hverandre, vi bor i Norges største kommune som produserer korn så her har jeg mange områder hvor jeg kan løpe og rase fra meg. Det er også mye skog der jeg bor og Mamma og Pappa syntes det er koselig å gå turer der så jeg gleder meg veldig til i morgen for da skal jeg få all oppmerksomheten helt helt alene uten denne gjengen jeg har rundt meg nå :D

post-4846-1225308037_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nommen, så søt! Håper det blir mange bilder når hun kommer i hus :-)

Tusen takk verdens nydligste i våre øyne selvsagt :happy:

Ja det blir mange bilder i tiden fremover det lover jeg, nå reiser vi om 40 min for å hente tulla vår :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stolt Mamma jeg ble i dag :lol:

Det er ikke lett og ta bilder av en valp gitt og jeg syntes hun ser så stor ut på bildene men hun er jo bare ca 40 cm lang ;) Det ble noen nærbilder i dag og ja kvaliteten er ikke bra men jeg er bare så stolt at jeg måtte poste de alikevel ;)

post-4846-1225375851_thumb.jpg

post-4846-1225375867_thumb.jpg

post-4846-1225375881_thumb.jpg

post-4846-1225375894_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Uff, kjipt med UVI. Men bra du fikk sove 6 timer sammenhengende, det er jo ganske lenge.  Jeg tror det allerede er blitt en vane for han å våkne i 4-tiden. Han våknet igjen i natt. Lå litt å tygget på sengen og styrte, så sovnet han etterhvert. Og igjen når alarmen går klokken 7, så vil han bare sove videre, så det er virkelig ikke noe stort behov for å tømme seg. Så nå er det bare å få bort den vanen tenker jeg, så får jeg sove natten igjennom 😊
    • Så bra Her har ho begynt å tisse inne, så da var UVI et faktum.. Men men, det skjer ofte med valper.  I natt sov ho i 6 timer sammenhengende, deilig. 
    • Sjekker om det lukter tiss hvor? Nei. Får det veldig godt med meg om han tisser inne, så trenger ikke å leite eller lukte. Det er en stor dam der hvis han har tisset 😂 Har gått over til å gi han tørt for til siste måltid, også har jeg faktisk vært litt "streng" og ikke luftet han på natten med mindre han virkelig gir tegn på at han må. Han har våknet 2 ganger denne uken, og ikke gitt tegn på at han virkelig må ut, bare sånn "kan vi stå opp nå, jeg er ferdig uthvilt" aktig greie. I dag virket det som han ville sove videre når klokken ringte 7, selv om han forsøkte å vekke meg i 4-tiden, så jeg tror absolutt han klarer å holde seg. 
    • PS: er det andre enn meg som går rundt å sjekker om det lukter tiss hele tiden???
    • Min har holdt seg stabil frem til nå.  Jeg har begynt å sove oppe, den sover nede i bingen. Tydligvis så sover jeg tungt, for idag etter 7 timer var hele buret og valpen fullt av tiss. Dette har ikke skjedd før... så hektisk morgen..  Lurer litt på hva jeg skal gjøre nå. Prøve igjen og se om det var et uhell, eller bare sove 6 timer så ut...
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...