Anne Skrevet 1. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2005 Slipp fantasien løs, det eneste jeg ønsker er å ha med hodene på disse to bildene :mrgreen: Men tar også imot uten bilder Bildene kan jeg sende til dere på PM i større format...
Line_ Skrevet 1. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2005 Kan lage et til deg i morgen..men nå er jeg trøtt
Basse Skrevet 1. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2005 Kan prøve å lage i alle fall Noen forslag til tkes/farge på banner/tekst?
Anne Skrevet 1. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Oktober 2005 Kan prøve å lage i alle fall Noen forslag til tkes/farge på banner/tekst? Noe som passer resten av hjemmesiden...
Basse Skrevet 1. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2005 Noe som passer resten av hjemmesiden... okay! Har du forresten et større bilde av Aro? Blir mer harmoni om jeg får noen som er like i størrelsen (vet jeg kan forminske og forstørre altså, men spør alikevel ) Skal prøve så godt jeg kan i alle fall
Line_ Skrevet 2. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2005 Jeg kan sende deg det i full str hvis du liker det Dette er forminska så da ser det ikke så bra ut...
Basse Skrevet 2. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2005 Jeg skal prøve å lage til deg senere i dag Anne Spørs om jeg klarer å lage så fin som din da Line Får se hva jeg finner på
Line_ Skrevet 2. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2005 Jo da Tror nok du klarer litt finere enn min :oops: er ikke så god på sånnt enda
Basse Skrevet 2. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2005 Jo da Tror nok du klarer litt finere enn min :oops: er ikke så god på sånnt enda Er ikke noen mester jeg heller, men alle prøver vi så godt vi kan
Anne Skrevet 2. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Oktober 2005 Trenger du fortsatt bilde Basse? Her på Photoshop er det mangen: og ellers på den nye nettsiden... Bruk det du vil
Basse Skrevet 2. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2005 Her er mitt bidrag Om det er noe du vil ha endret må du bare si ifra
Anne Skrevet 2. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Oktober 2005 Tusen takk til både Line og Basse :mrgreen: =D> Legger dem ut på hjemmesiden nå
Basse Skrevet 2. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2005 Weee Kosli du ville ha den Bare å si ifra hvis du vil jeg skal forandre noe
Line_ Skrevet 2. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2005 Bare hyggelig! Noen andre som vil ha? Endelig har jeg rask data så nå går det i en fei
Taz Skrevet 2. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2005 Hei. Prøvde å lage banner jeg også.. Men fikk ikke helt til å sette bildene sammen, var vanskelig når det skal være to hunder på banneret.. Likte veldig godt det bildet du har tatt av Aro i solnedgangen.. Så måtte bare prøve å gjøre noe med det. Håper det var greit. Eneste jeg fikk til i farten var dette. :oops:
Silje Skrevet 2. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2005 Taz, du er min helt!!! Du er SÅÅÅ dyktig!!! =D> (Du har virkelig skult disse talentene dine for meg!! )
Anne Skrevet 2. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Oktober 2005 De var kjempefine Taz! Det er bare å "putle å styre" på så mye du vil Er veldig fornøyd med det bilde i solnedgangen :mrgreen: Kjekt at du fikk til noe med det
Anne Skrevet 2. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Oktober 2005 Veldig merkeilg, får ikke til å legge inn bannerene fra line og basse :? Bare Taz sine kommer frem...
Silje Skrevet 2. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2005 Veldig merkeilg' date=' får ikke til å legge inn bannerene fra line og basse :? Bare Taz sine kommer frem...[/quote'] Trine har sikkert forhekset sine!
Taz Skrevet 2. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2005 Jeg kan se det banneret så Basse lagte.. Men ikke Line sin.
Anne Skrevet 2. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Oktober 2005 Jeg kan se det banneret så Basse lagte.. Men ikke Line sin. Jeg ser bare dine og to av mine... Dere andre da?
Basse Skrevet 2. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2005 Nydelige bannere Snø på snuten i solnedgang, så søtt! Rart våre ikke går da, hva slags format burde jeg lagre banneren i? Kanskje det har noe å si for at du kan få lagt den ut?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar