LindaM Skrevet 22. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2008 Når jeg skal dra over mapper til ''File manager'en'' så åpner det seg bare et nytt vindu... Ingen ting blir lagt til serveren Noen som vet grunnen til dette? Noen som i det hele tatt vet om det går ann å fikses på? Er det i det hele tatt mulig? Jeg skal liksom legge inn album med Porta.. men det hjelper jo ikke så lenge jeg ikke får dratt over mappen... :blush: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 22. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2008 Uff, last ned et FTP program. Core FTP Lite feks. Ikke styr med one.com sin Edit: Om du lager siden med one.com sin side-lager-dings, så går det vel kanskje ikke an. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 22. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2008 Eller Filezilla... http://www.download.com/FileZilla/3000-216...cdlPid=10891280 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar