Ganzie Skrevet 27. September 2008 Rapporter Share Skrevet 27. September 2008 Overskriften sier vel alt, men er det noen som har stilt sheltie for Rony Doedijns? skulle gjerne visst hva han legger vekt på og slikt :closedeyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 28. September 2008 Rapporter Share Skrevet 28. September 2008 jeg har stillt collie for han.. legger mye vekt på bevegelser, og presentasjon av bikkja. Pass på å ha hunden orntlig gjennombørstet om du skal stille for han Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helle Skrevet 28. September 2008 Rapporter Share Skrevet 28. September 2008 Har stillt Dvergpinscher for han. Han var veldig opptatt av bevegelser på dem også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 28. September 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. September 2008 Takk for svar da var det bare å legge seg i hardtrening da. Ganzie har flotte bevegelser og en utrolig pels, men hun er litt skeptisk til fremmede, særlig når hun står på bordet. Stikkordene er vel trening og atter trening, vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helle Skrevet 28. September 2008 Rapporter Share Skrevet 28. September 2008 På alle dvergpinscherne så bøyde han seg over dem når de hadde stillt opp foran bordet, og klappet i hendene over hodet på dem. Om hun er litt skeptisk til fremmede, så kan dere jo kanskje øve litt på at hun står, og det kommer noen bort og lager lyder over hodet henne. Han gjorde det for å få oppmerksomheten til hundene, men for en hun som syns fremmede er litt ekkelt, så kan jo det være ganske skummet når en mann gjør sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 28. September 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. September 2008 Oi det var godt du nevnte da vet jeg om en stk sheltiepels som kommer til å dø på seg i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 28. September 2008 Rapporter Share Skrevet 28. September 2008 Oi det var godt du nevnte da vet jeg om en stk sheltiepels som kommer til å dø på seg i allefall Håper ikke en dommer gjør slikt normalt sett. Jeg har hunder som synes bord er helt normalt og greit, men ikke alle er vant til bord, og det kan ødelegge mye for en ekvipasje.. Har aldri vært borti dommere som gjør slikt på bordet ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar