m-k-berr Skrevet 25. September 2008 Rapporter Share Skrevet 25. September 2008 Jeg tenker å kanskje skaffe meg en cavalier king charles speniel etter hvert, men vil være sikker på at dette er den rette hunden for meg. Jeg skulle gjerne kommet i kontakt med noen som har disse hundene og få noen tips til oppdrettere også! Jeg bor i Trondheim, så det hadde vært greit om noen kjenner til oppdrettere i trøndelag!?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
holly Skrevet 2. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2008 Dersom du kjem på cavalierforumet, får du sikkert gode tips til oppdrettarar og om cavalier er ein hund som passar deg...der står masse nyttig informasjon:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christa_34 Skrevet 2. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2008 Du kan også se på Den norske cavalier klubben under oppdrettere og der finner du mange gode oppdrettere også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar