Gå til innhold
Hundesonen.no

Rapporter

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Prøv å tilrettelegg så bra du overhode klarer. Hold de adskilt til en hver tid. Om det ikke virker ville jeg nok sett etter et avlastningshjem eller omplassere yngste hund. 
    • Har en gammel tispe på over 12 år og en ettåring. Har gått fint sammen til nå, men de siste dagene har det vært flere tilfeller av grov slåssing, som har resultert i mindre rifter og blod. Må skille dem når de holder på, for ingen av dem ser ut til å gi seg. De skuler på hverandre flere timer etterpå. Tør ikke å ha dem sammen nå. Lurer på hva jeg skal gjøre, jeg vil ikke at gamla mi skal ha det sånn sin siste tid. Men det er jeg som har skaffet en hund til, så føler på at dette er min skyld. Har alltid sørget for at alt av mat, godbiter, leker etc er utilgjengelig når de er sammen. Men gamla forsvarer nå hver smule, senga si, etc. Hun har hjerteproblemer, men er ellers i grei form. Noen som har noen synspunkter?
    • Noen som kan fortelle litt om hvordan de to første ukene med valpen var? Hvor ofte lek med andre valper, besøk, bytur osv?  Og hvor lang tid tok det før valpen var tilvent bilkjøring og vente i bil?  Det er 11 år siden sist jeg hadde valp og den gang gjorde jeg mange feil.  Jeg gjorde dessverre for lite med henne starten og hun utviklet stor frykt for fremmede folk. (schnauzeren har lett for å bli reservert og har mye vokt i seg)  Har nå fått Stella (haldenstøver) og ønsker å lage et bedre grunnlag for sosialisering og miljøtrening. 
    • Av ren nyskjerrighet, hvilken rase er det snakk om?
×
×
  • Opprett ny...