ToneS Skrevet 7. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2008 Har ikke fått noen ting jeg..Ikke mail en gang Når meldte du deg inn?
m-k-berr Skrevet 7. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2008 Påmeldt her også Desverre har Telenor litt problemer m e-posten, så det kan ta litt tid...
Stine Pernille Skrevet 13. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2008 Lenge siden eg meldte meg på. Ennå ikke fått noe i posten. Men går ut i fra det kommer i rykk og napp når de har nye produkter?
-Mia Skrevet 14. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2008 Lenge siden jeg meldte meg på også.. Tipper at de ikke bruker eksterne prøvesmakere aktivt, men at det i stedet er en type PR -stunt. Det er nok mer typisk at bedriften har sitt eget smakspanel internt, eller kjører fokusgrupper i regi av et markedsanalysefirma. I tillegg skriver de jo selv at målgruppen varierer fra gang til gang. Men jeg håper selvfølgelig at jeg tar feil, og at det er massevis av snop på vei i posten
Guest LeenaM Skrevet 2. November 2008 Rapporter Skrevet 2. November 2008 Vi har heller ikke fått noe.. Lenge siden vi meldte oss på
eple Skrevet 14. August 2009 Rapporter Skrevet 14. August 2009 Nå har jeg fått tyggegummi i postkassen Noen andre som har prøvesmakt godteri etter at de meldte seg på? De sender sikkert ulike produkter til ulike målgrupper kan jeg tenke meg?
tm100001 Skrevet 14. August 2009 Rapporter Skrevet 14. August 2009 Går det ennå an å melde seg på noe sted?
simira Skrevet 15. August 2009 Rapporter Skrevet 15. August 2009 Jeg kan vel tenke meg at de fikk en viss respons, og at det ikke er mulig å følge opp alle...
Aya Skrevet 15. August 2009 Rapporter Skrevet 15. August 2009 Jeg har fått og prøvesmakt pastiller jeg:D
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar