Gå til innhold
Hundesonen.no

Heroes

Kristiin

Recommended Posts

Skrevet

Noen som vet hvor mange episoder som har gått på tven av sesong 2?

Jeg har 'glemt' å følge med, når plutselig noen sa at heroes hadde begynt igjen! oi!

Så er det noen som vet hvilken dag det går på å klokkeslett? Og gjerne hvor mange episoder som har gått ?

*Da kan jeg laste ned de epsiodene som jeg har gått glipp av i ses. 2, så kan jeg følge med på tv :blink: )

Skrevet

2-3 tror jeg. Glemte å følge med jeg også, pluss at jeg ikke fikk med meg slutten av sesong 1, sendte ikke den i danmark nei... Noen som har lyst til å fortelle hva som har skjedd sånn på slutten? Hehehe

GENIAL serie altså :blink:

Skrevet

okei, laster ned 3 stykker jeg da :blink:

Last ned de siste episoden da , har ses. 1 på dvd jeg :blink: Digger den serien" den er så kul .

Ærlig talt husker jeg ikke heeelt hva som skjedde på slutten ..

Skrevet

unnskyld jeg altså ! Nå henger jeg virkelig ikke med! Nå har jeg funnet noe om at heroes repriser går i resprise i helgene fra ses.2 og at det er ses. 3 som begynner nå! .. :blink:

Skrevet

What??? Nå henger ikke jeg med i svingene heller her... gikk reprise av en episode i dag, den gikk første gang en annen dag denne uken. Har ikke sett at de har sendt fra to sesonger nå, har jo sett på det meste av heroes disse ukene...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...