Gå til innhold
Hundesonen.no

Kongsberg 8-9 November.

Izziebelle

Recommended Posts

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Ja, hadde planlagt, men ikke noe championat på Orre, så da ble de planene endret. Mulig jeg starter LP, om jeg tørr (og trener litt, haha)

• 4 weeks later...
Skrevet

Da skal Supra stilles på valpeshow og Easy skal gå lydighet :)

Molly er ikke meldt på for hun er sykemeldt en periode nå.

Skrevet

Kanskje jeg skulle meldt på Jatzy :punk: Er det valpeshow der da..? Er så surt når man ikke har lappen selv hehe, ganske få jeg kjenner som gidder og kjøre meg til sånt hehe. Må jo få stilt Jatzy ut en eller annen gang:P.

• 2 weeks later...
Skrevet

Så få som skulle hit da? En del skal kanskje til Danmark den helgen...

Jeg krysser fingrene for at det blir færre påmeldte i rasen i hvert fall :)

Skrevet

Jeg har meldt på en hund, men vet ikke om jeg gidder å dra. En smule lei av tog for tiden... noen som har plass i bilen, kanskje?

Skrevet

Og da har PM kommet gitt! 28 springere, flere enn jeg håpet på, men færre enn det vanligvis er. Vi får bare se hvordan det går! :)

Norma er egentlig påmeldt i LP1 også hun, men det spørs om vi starter. Vi har fått et par problemer vi må klare å løse, og det spørs om vi får til det på to uker... :icon_redface:

Skrevet

8 Finske Lapphunder er mer enn det vi pleier å se. Riktignok var det 10 stk på Bjerke, men det var jo også en NKK utstilling. Spennende blir det, men vet allerede at den ene hannhunden som kommer som er 9 mnd eldre han har vi ikke en sjans mot men jeg forventer ikke å få noe CK i det hele tatt så det er egentlig ikke noe problem :icon_redface: Mjærum synes Marco kunne være litt høyere på beina, men både pelsen og bevegelser som han ble trekt for i sommer har han i prikkfri orden nå så kanskje en HP hadde vært på sin plass? :) 4 Finske valper er ikke så verst da! :)

Skrevet

Talli skal på lørdag, start nr1 som alltid :) Og en påmeldt i rasen.

Ser at også denne gangen havner Briard, Belger og Aussi i samme ring.

Skrevet

Hvor mange bernere er påmeldt? Så vet jeg om jeg kan gremme meg over lavt påmeldingstall, når jeg er i Danmark...

Skrevet
Thank you!

Da er det ikke noe billig cert der heller... :)

Nei, de er mye billigere på min rase, men Marco er allikevel uten et eneste ett enda :icon_redface: Muligens han ikke fortjener det da:p

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...