Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater fra Steinkjer

Symra&Pippin

Recommended Posts

Jeg er veldig fornøyd. :blink:

Bella fikk cert og ble BIM.

Må jo skryte litt av resten av slekta og. Det var kun 3 av 15 bernere som fikk ck i dag, og det var de 3 som stilte fra oppdretteren min. :D Junioren Nellyvill's Copyright "Jonas" ble beste hannhund med cert, BIR og BIG2!

Broren til Bella, Nuch Nellyvill's Boom Bastic "Zarek" ble 2 bhk. Bella ble som sagt beste tispe med cert.

I valperingen stilte halvsøstra til Albin og Bella, Nellyvill's Design the Future "Dorthe", og hun ble også BIR og BIG2!

En vellykket dag kan man si. :D

Kritikken til Bella: "Meget god type og fin størrelse. Meget vakkert feminint hode. Korrekt bitt og utmerket hals, vinkler, bryst, overlinje og underlinje. Meget god pels og fin farge. Beveger seg meget godt fra siden og i front, kunne vert mer stabil i haseaksjon."

Jeg fikk ikke tatt så mange bilder fra raseringen siden jeg enten var inne å stilte selv eller måtte stå klar med en hund utenfor, men jeg har et par fra Jonas og Dorthe i grupperingen:

IMG_0182.jpg

Dorthe bir

IMG_0184.jpg

Dorthe big2 (nuffen bak ble big)

IMG_0190.jpg

Jonas big2 (en pyrineer som ble big og bis)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd. :blink:

Bella fikk cert og ble BIM.

Må jo skryte litt av resten av slekta og. Det var kun 3 av 15 bernere som fikk ck i dag, og det var de 3 som stilte fra oppdretteren min. :D Junioren Nellyvill's Copyright "Jonas" ble beste hannhund med cert, BIR og BIG2!

Broren til Bella, Nuch Nellyvill's Boom Bastic "Zarek" ble 2 bhk. Bella ble som sagt beste tispe med cert.

I valperingen stilte halvsøstra til Albin og Bella, Nellyvill's Design the Future "Dorthe", og hun ble også BIR og BIG2!

En vellykket dag kan man si. :D

Kritikken til Bella: "Meget god type og fin størrelse. Meget vakkert feminint hode. Korrekt bitt og utmerket hals, vinkler, bryst, overlinje og underlinje. Meget god pels og fin farge. Beveger seg meget godt fra siden og i front, kunne vert mer stabil i haseaksjon."

Kjempegrattis Mona! Vel fortjent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...