Gå til innhold
Hundesonen.no

Utendørs skytebaner i Oslo

Benedicte

Recommended Posts

Skrevet

Skulle gjerne ha trent med skudd som forstyrrelse med bikkjen, og da må det selvsagt bli utendørs. Noen som kjenner til skytebaner i Oslo (som er aktive) og som er mulig å komme til ved hjelp av kollektiv transporten?

Skrevet

De pleier å skyte på kveldene. Onsdagene hører vi dem ganske godt når vi trener agility i Oslo og Omegn som har treningsområde like ved. Det finnes sikkert en liste over når det er arrangerte skytinger der i Oslo skytterkrets eller no.

Skrevet

Årvoll har skytebane som brukes stort sett hver kveld og helg. Da kan du gå tur langs en vanlig turvei i nordmarka og høre skuddene j**** godt samtidig som omgivelsene (skogen) er nokså kjente/betryggende.

Skrevet
Årvoll har skytebane som brukes stort sett hver kveld og helg. Da kan du gå tur langs en vanlig turvei i nordmarka og høre skuddene j**** godt samtidig som omgivelsene (skogen) er nokså kjente/betryggende.

Ligger det like ved Tonsen/Kolås/Linderud? :angry:

Skrevet

Og så har du Skytterkollen i Bærum. Der skyter i de i hvert fall så godt som døgnet rundt! Fineste skogen, men jeg kan ikke gå der fordi det er aldri ro der *sutre*

Skrevet
Og så har du Skytterkollen i Bærum. Der skyter i de i hvert fall så godt som døgnet rundt! Fineste skogen, men jeg kan ikke gå der fordi det er aldri ro der *sutre*

Vet du hvordan jeg kommer meg dit? Jeg er ny i Oslo, så er ikke så oppdatert på steder og kollektivtransport..

Skrevet

Årvoll ligger ikke langt unna, nei. Jeg vet ikke hvor skytebanen er, men du kan ta 25(og 22) bussen til fra Tonsen/Kolås/Linderud til Årvoll, ihvertfall.

Skrevet
Årvoll ligger ikke langt unna, nei. Jeg vet ikke hvor skytebanen er, men du kan ta 25(og 22) bussen til fra Tonsen/Kolås/Linderud til Årvoll, ihvertfall.

Flott! Fant ut at jeg kunne ta den herfra også (Furuset). Tar meg bare et kvarter :angry: Da er planene for mandagen lagt

Skrevet
Vet du hvordan jeg kommer meg dit? Jeg er ny i Oslo, så er ikke så oppdatert på steder og kollektivtransport..

Det er ett stykke unna der du bor da. Så du må nok på t-bane først, før du må ta en buss. Bil så får du kart her, for litt tungvindt å forklare etter at du har kjørt av fra ring 3, men lett å finne frem med kart (fra Linderud stasjon).

http://www.gulesider.no/kart/map.c?mapItem...830%3Ba_1368443

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...