Gå til innhold
Hundesonen.no

Bjeffing


Nelly

Recommended Posts

Hei. Jeg har en Chinese Crested Powder Puff på 3 1/2 mnd, og lurer på noe i denne forbinnelse.. Han har begynt å bjeffe når vi møter andre hunder - og noen ganger når vi møter folk. Er det noen som har noe tips hvordan jeg kan få han til å slutte med dette? Han vil nok bare hilse og leke med dem, og hvis det går greit for de vi møter så pleier vi å hilse.. :)

Takk for alle svar!

Fraa Nelly og Lukas :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker han godbiter? Mulig du kan prøve deg på kontakttrening før dere møter den andre hunden. Var et triks for meg når Ace var liten. Han måtte sitte, konsentrere seg om godbiten og fikk dem når han var stille. Men her må du være kjapp med å gi godbiten med en gang han er stille.

Fyll lommene med godbiter og ta turene som treningsøkt i små doser :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker han godbiter? Mulig du kan prøve deg på kontakttrening før dere møter den andre hunden. Var et triks for meg når Ace var liten. Han måtte sitte, konsentrere seg om godbiten og fikk dem når han var stille. Men her må du være kjapp med å gi godbiten med en gang han er stille.

Fyll lommene med godbiter og ta turene som treningsøkt i små doser :lol:

Det kan jeg prøve vettu. Han elsker jo å fortjene godbiter, så han kan allerede masse. Men da prøver jeg det! :) Takk =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...