Gå til innhold
Hundesonen.no

Øye og kjeft er ikke som det skal være

carFun

Recommended Posts

Hei

Slapp hunden min en drever i går, sprang rundt og hadde flere loser på forkjellige dyr, og kom stadig tilbake osv.

Så ikke noe da,men når jeg kom hjem og hu hadde fått kvilt litt igjen så jeg at det var noe med øye hennes, ser ut til at den hvite "hinnen" ikke kommer helt bort fra øyet? :lol:

Har også tydligvis vondt i kjeften, hun "skriker" til når jeg prøver å åpne den opp...

Er nesten helt sikker på at det ene losdyret var elg, så kan det være at hu kan ha fått en smell fra den, eller kan det bare ha vært en kvist e.l.?

Noe jeg bør gjøre, eller tror dere det kommer til å gå over av seg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var dommen der..

Hu hadde nå fått seg en smell på kjevefeste ja, å treft den ene nærva sånn at ikke den hinna på øye går helt opp...

Hadde ørebetennelse for en stund siden å den ørebetennelsen hadde ikke blitt bra, heller værre, faren var stor for at det haddde blitt kronisk alt

Og hu har noe "klumpgreier" på baksida av de hinnene på øynene, noe alla håvne mandler på folk...

vet mente også at hu kanskje kunne ha alergi...

Sååå, framtiden ser ikke akkurat så veldig lys ut for hu, er ikke såå intersert i å ha en hund som må til dyrlegen rett som det er...

Men om noen har erfaringer med noe av det jeg nevner her så gjerne kom med inspill og tips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...