skovly Skrevet 27. August 2008 Rapporter Skrevet 27. August 2008 Hei. Noen flere enn meg, som skulle ønske de hadde flere å trene sammens med? Er det noen som er interessert i å trene rundering, spor og evnt felt? Hadde vært artig å samlet en gruppe og fått trent litt jevnlig utover høsten. :-) Treningen trenger nødvendigvis ikke være i Moss hver gang. Om noen er interessert kan dere bare ta kontakt på e-post. (se under) Om det er noe du/ dere lurer på bare ta kontakt. Treningen er selvfølgelig gratis. Alle hjelper alle prinsippet :-) Tenkte at jeg sjekker hvor mange som viser sin interesse innen en uke. Jeg sender ut en felles mail til alle som har meldt sin interresse innen Onsdag 3 sept. E-post: [email protected] -- camilla
skovly Skrevet 27. August 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 27. August 2008 Dagtid, kvällstid eller helg? Tenkte i første omgang kveldstid og helg. Har også studiedager innimellom jeg kan trene på dagtid. :-) Men jeg tenker at det er noe vi kan finne ut sammen, vi som finner ut at vi skal trene. Er åpen for forslag Interessant.. Så bra :-) Det hadde jo vart artig å samlet en liten gjeng som kan trene sammen.
linda.sa Skrevet 28. September 2008 Rapporter Skrevet 28. September 2008 Heisan Henny. Du vet vi blir med, vi gutta, hvis hu mora di gidder å trene på sånne dager vi kan da....
Shanice86 Skrevet 30. September 2008 Rapporter Skrevet 30. September 2008 Akuratt hva jeg lette etter. Jeg og min bordeaux gutt blir gjerne med Vi bor i moss.
TrudeM Skrevet 30. September 2008 Rapporter Skrevet 30. September 2008 Høres interessant ut, men har aldri trent rundering før. Kan vi bli med selv om vi er nybegynnere?
skovly Skrevet 5. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Oktober 2008 Heisan Henny. Du vet vi blir med, vi gutta, hvis hu mora di gidder å trene på sånne dager vi kan da.... Ja, jeg vet dere blir med da, men vi trenger jo flere.... Akuratt hva jeg lette etter. Jeg og min bordeaux gutt blir gjerne med Vi bor i moss. Så bra:) Bare send meg e-post, så avtaler vi nærmere. [email protected] Høres interessant ut, men har aldri trent rundering før. Kan vi bli med selv om vi er nybegynnere? Såklart. Et sted må man jo begynne. Alle har vært ferske engang. Bare send en e-post (se over) du og, så avtaler vi nærmere tid og sted der :-) Artig å se at noen som vil.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar