Mini Skrevet 16. September 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 16. September 2008 For en søt, liten bamse! Og du er veldig flink til å fotografere Tusen takk! Siter
Sissi Skrevet 17. September 2008 Rapporter Skrevet 17. September 2008 næææ Han der ser nesten ikke ekte ut! ser ut som en bamse! utrolig vakker Flink er du til og ta bilder også Siter
Mini Skrevet 20. September 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 20. September 2008 Takk Hehe,han er helt ekte Siter
MariaN Skrevet 20. September 2008 Rapporter Skrevet 20. September 2008 For en søøøøt liten aktiv krabat!! elsker disse hundene *smelt*. Siter
Papillon Skrevet 20. September 2008 Rapporter Skrevet 20. September 2008 Herregud, for noen nyydelige bilder, rett og slett Siter
mixmaster Skrevet 22. September 2008 Rapporter Skrevet 22. September 2008 For en nydelig skapning! Siter
ToneS Skrevet 22. September 2008 Rapporter Skrevet 22. September 2008 Nydelig! Etter å ha sett denne har nok Pomme kommet lengre opp på "må-sjekke-info-om-rase-skal-kanskje-ha-en-gang" lista.. dessuten er du kjempeflink til å ta bilder.! Og, grattis med gode resultater .! Siter
ella.sh Skrevet 25. September 2008 Rapporter Skrevet 25. September 2008 Så skjønn og fotogen! Blir valpesyk jeg nå Siter
Blondiemamma Skrevet 25. September 2008 Rapporter Skrevet 25. September 2008 Nyydelig pomme.. Forstår veldig godt at han er champion.. Skjelden å se de SÅ vakre Siter
MariaN Skrevet 25. September 2008 Rapporter Skrevet 25. September 2008 Jeg må bare inn å se på Mini en gang til! Noe sååå søtt. Fytti for en kul hund Siter
Mini Skrevet 4. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Oktober 2008 Noen flere bilder av Mini:) Siter
mathilde&divo Skrevet 4. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2008 Alldeles nydelig hund. Han oser kvalitet han der! Kunne du fortalt bittelitt om hvordan du opplever pomeranian som rase. Sammenliknet med klein/mittelspitz for eksempel. Blir det omtrent samme hunden hvis man ser bort fra eksteriøret? Mye lyd i lille Mini? Siter
Mini Skrevet 18. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Oktober 2008 Alldeles nydelig hund. Han oser kvalitet han der! Kunne du fortalt bittelitt om hvordan du opplever pomeranian som rase. Sammenliknet med klein/mittelspitz for eksempel. Blir det omtrent samme hunden hvis man ser bort fra eksteriøret? Mye lyd i lille Mini? Pomeranian har samme rasestandard som klein og mittelspitz,så det er omtrent samme hunden bortsett fra størrelsen:) Det er en del lyd i Pomeranian,men det kan til en viss grad trenes bort. Ellers er det en lettlært og grei rase,litt pelsstell er det,men ikke så mye som det kanskje ser ut som. En grundig gjennombørsting en gang i uken og et bad annenhver måned er nok:) Siter
Carina Skrevet 18. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2008 Åh, han er så PEN! Hvordan er det med rasen, er det vanlig at de renner fra øyne og sånn? Synes jeg har sett det på en del av dem. Siter
Mini Skrevet 18. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Oktober 2008 Ja,det er veldig mange Pommer som renner fra øynene...Mini gjør heldigvis ikke det Siter
Mini Skrevet 2. November 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 2. November 2008 Mini trener til å bli fuglehund Siter
Carina Skrevet 2. November 2008 Rapporter Skrevet 2. November 2008 Han er sååå fin. Får så lyst til å kosemose han! Siter
MariaN Skrevet 2. November 2008 Rapporter Skrevet 2. November 2008 Jeg har lenge tenkt på Sheltie som hund nummer to. Pommen har også vært en favoritt. Disse bildene her gjør det ikke så mye lettere. takk skal du **** meg ha Herreguuuud.... han er så RÅÅÅ!! Siter
Jane Skrevet 2. November 2008 Rapporter Skrevet 2. November 2008 Så deilig å faktisk se en liten tass som kan både leke og løpe i snøen, bære en leke i munn, aportere og faktisk hoppe ordentlig i AG. En liten mini som faktisk får lov til å være HUND, ikke bare en liten pyntesak som sitter i vesken og som dilles og dalles med. Vakker herlig hund hilsen ei som liker egentlig bare store muskelbunter av noen molosser Siter
Guest Belgerpia Skrevet 2. November 2008 Rapporter Skrevet 2. November 2008 Så deilig å faktisk se en liten tass som kan både leke og løpe i snøen, bære en leke i munn, aportere og faktisk hoppe ordentlig i AG. En liten mini som faktisk får lov til å være HUND, ikke bare en liten pyntesak som sitter i vesken og som dilles og dalles med. Snø?? Er det ikke sand som på en strand da? Men enig, flott å se en pitteliten Mini som får lov til å være hund Siter
Mini Skrevet 2. November 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 2. November 2008 Snø?? Er det ikke sand som på en strand da? Men enig, flott å se en pitteliten Mini som får lov til å være hund Jo,bildene er tatt på en sandstrand:) Klart Mini får lov å være hund,han konkurrerer i agility han,og han har startet på blodsporprøve:) Siter
Jane Skrevet 2. November 2008 Rapporter Skrevet 2. November 2008 Jeg har ikke sett tråden før, så i det første innlegget er det da snø !? Eller er jeg så blind ?! HJELP.. Der han løper med pinnsvinet i munn ?? Siter
Mini Skrevet 2. November 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 2. November 2008 Ja,på det bildet er det snø Siter
Recommended Posts