Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Rogaland Valpeshow

Car00line

Recommended Posts

Skrevet

NKK Rogalands valpeshow er ikke det samme som NKKs utstilling i Rogaland.

Her er mer informajon, fire uker til påmeldingsfristen går ut.

• 3 weeks later...
Skrevet
Da er jeg meldt på. Håper jeg har gjort riktig. Jeg meldte henne på 6-9mnd og hun er født 14 april.

Jupp, da har du gjort riktig. Lykke til!

• 3 weeks later...
Skrevet

Da har jeg fått pmen. Skal starte halv 11 i ring 2 :icon_redface:

Edit: Noen vet hvor jeg kan se hvor mange hunder som er påmeldt?

Skrevet
Da har jeg fått pmen. Skal starte halv 11 i ring 2 :)

Edit: Noen vet hvor jeg kan se hvor mange hunder som er påmeldt?

programmet kommer vel etter at påmeldingsfristen er utgått...

Skrevet

Jeg tror broren til Luna skal stilles her! :) Han bor iallefall i Stavangerområdet... :)

Skrevet

Nå har jegikke meldt meg på det respektive stevnet. Men fremgår ikke antall hunder av PM'en dere har mottatt?

Skrevet

Vanligvis skal du få programmet med antall påmeldte hunder i hver rase sammen med PM, sånn har det i hvert fall vært på samtlige av utstillingene/valpeshowene jeg har deltatt på.

Skrevet

Jeg er jo helt ny på dette med utstilling, men våre PM'er har jo kommet på mail, inkl program. De ligger også ute på hundeklubbens hjemmeside. Men siden dette er NKK valpeshow er det vel litt anneledes?

• 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er veldig vanskelig å si hva som er "bedre" uten å vite hvordan forutsetningene ser ut. Hvis det er hjelp til rasevalg du vil ha så er det kanskje greit å lage en egen tråd til det med informasjon om hvilken erfaring du har med hund, hvordan hverdagen din ser ut, hvor mye aktivitet vil hunden få, har du planer om noe målrettet aktivitet/sport osv. Hvilke kriterier har du mtp. lyd, pelsstell, støvsuging, størrelse på hunden?  Med denne informasjonen er det lettere å gi råd om en rase som kan passe til ditt potensielle hundehold. Det er helt sikkert flere raser som kan passe kriteriene, og mange som ikke gjør det. 
    • Svarer dere begge to her. Ser at dette kanskje er en god grunn til å vurderer andre raser. Kanskje Aussie eller Collie er bedre?
    • Har ofte erfaring med at de jeg spør på utstillinger eller andre stevner bare roser hunderaser helt og forteller kun det positive. De jeg snakka med på messen var kun positive til rasen.
    • Jeg har møtt noen fine individer, men ikke nok til at jeg tenker at rasen er en fin og god brukshund. Alt for mye merkelig mentalitet ute å går, og allergi og hd
    • Hunder lever fint med tre ben, jeg ser ikke at en amputert tå vil utgjøre store problemer for en såppas sprek rase. Hvis hunden ellers er frisk og sprek ville jeg gjort det, selv om den er godt voksen. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...