Gå til innhold
Hundesonen.no

Logring

Jane

Recommended Posts

Kanskje litt å ta i, men har på følelesen av at Sara logrer 24/7.

Hun kan ligge i sengen sin eller et annet sted langt unna meg, plutselig hører jeg halen trampe i bakken, hun logrer bare noen prater til henne eller at jeg ser på henne, jeg kan til og med bare begynne å synge eller plystre så logrer bikkja mi febrilsk.

Hva betyr all denne logringen ? Går jo utifra at hun er glad og fornøyd, men er noe mere bak denne logringen ?

Absolutt ikke noe problem for meg, men er bare nysgjerrig på om det ligger nok mystiske grunner til all denne logringen, for det er MYE av det, i hundeklubben blir ho bare kalt for Logra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj... Høres ut som om flere har "spaniel-syndrom"... En sånn evinnelig logring hele tiden, hele døgnet - alltid, alltid..

Altså JEG er vant til å ha en glad rase! Men "kjære vene" for en masete logring på denne spanielen min...

Men, men - man får jo anta og tro at logrende hunder er fornøyde, så...

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

My logrer bare man gir henne et lite blikk, det er helt merkelig altså. Hun kan ligge på gulvet på siden av meg og hvis jeg snur på hodet og ser på henne så lyser øynene opp og halen begynner å gå rundt og rundt. :whistle: Emma logrer mye hun også, men det må liksom litt mer til enn at man bare ser på henne. Prater man til henne på sånn "kosespråk" begynner hun som oftest å logre og snu på hodet :ermm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rottweilerfrøkna vår logrer bare man ser på henne. Hun er konstant glad, så man kan ikke unngå å trekke på smilebåndet i hennes nærvær. Men vi har lært henne å "hanke seg" (i forbindelse med mating selvfølgelig), da setter hun seg på halen sin for å kontrollere logringa.. :whistle: bare det at "vibrasjonen" fra halen forplanter seg videre gjennom kroppen hennes og slår ut i klapring av tenner og skjelving i leppa istedet. :ermm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hampus er også en super-logrer.

I alle anledninger, og når det ikke er en anledning.

Den halen kommer til å være utslitt lenge før resten av kroppen vil jeg tro.

Linus logrer ikke uten grunn.

Han gjør i det hele tatt lite uten grunn han.

Men når det logres, da logres det til gangs med hele bakkroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ene tispa her hjemme også, loggrer bare du ser på henne...

og snakker du til hu, da vrikker hele bakparten ser heeelt sykt ut, halve bikkja dirrer fram og tilbake.. :lol:

Husker en beardis jeg pleide å passe før var såpass lealaus i rompa når hun ble glad at vi sa at hun hadde et ekstra hengsleledd i ryggen.. Hele rompa og bakbarten bare slang fra side til side :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker en beardis jeg pleide å passe før var såpass lealaus i rompa når hun ble glad at vi sa at hun hadde et ekstra hengsleledd i ryggen.. Hele rompa og bakbarten bare slang fra side til side :lol:

Nesten så dem slår knockout på seg selv med rompa si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rottweilerfrøkna vår logrer bare man ser på henne. Hun er konstant glad, så man kan ikke unngå å trekke på smilebåndet i hennes nærvær. Men vi har lært henne å "hanke seg" (i forbindelse med mating selvfølgelig), da setter hun seg på halen sin for å kontrollere logringa.. :) bare det at "vibrasjonen" fra halen forplanter seg videre gjennom kroppen hennes og slår ut i klapring av tenner og skjelving i leppa istedet. :)

Naw, sånne ting gjør meg varm :) Det er så skjønt :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...