Djervekvinnen Skrevet 25. September 2005 Rapporter Skrevet 25. September 2005 Idag var det dobermann treff her. Været var ståålende for en gangs skyld, så dette ble sikkert bra. Det forrige treffet var det 10 hunder, men idag kom det bare 4. Litt kludder med avisen og annonsen, så vi får satse på flere neste gang. Dessuten kom det en rottweiler og titten innom, og Buster. Her er de få hundene som var. Fra venstre er det Hera og meg, så ei kupert 4 årig tispe, ei 4 år gammel tispe og en 1,5 årig hanne. (som var litt dominant og buste på rottweilern og Buster.) Litt lek innimellom Og meg og Hera til slutt. (ble ikke mange bildene som ble tatt.) Men kanskje Tj har noen?
Mirai Skrevet 25. September 2005 Rapporter Skrevet 25. September 2005 Hehe - hvordan hadde hun lille jenta kontroll på dobermanen? Var den hennes?
Djervekvinnen Skrevet 25. September 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 25. September 2005 Hehe.. ja det var hennes. neida. det var moren som eide den, hun bare holdt den på bildet
Tore Skrevet 25. September 2005 Rapporter Skrevet 25. September 2005 Kan kanskje hente ut nen bilder fra filmen.. men det kommer VIDEO fra treffet...! Fikk med slutten på slosskampen mellom dobermannen å rottweilern... hehe, d gikk for seg...
Djervekvinnen Skrevet 25. September 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 25. September 2005 Litt action e bra! Ja men må du ikke få folk til å få et galt inntrykk av rasen . at det bærre morderiske hunda alle sammen Meen.. somregel er det en eller annen sur hund uansett.. men blir spennende å se !
Guest Vicky Skrevet 25. September 2005 Rapporter Skrevet 25. September 2005 Så morro det så ut!! Gleder meg til jeg en gang skal ha dobbe... *drømme*.
Tore Skrevet 25. September 2005 Rapporter Skrevet 25. September 2005 Filmen er ferdig Produsert.! www.home.no/arkiv/film/dobbertreff.wmv Kom å se...!!!!
Mirai Skrevet 25. September 2005 Rapporter Skrevet 25. September 2005 Fin film, men hva er dealen med trist musikk? Skulle vært EYE OF THE TIGER
Guest Vicky Skrevet 25. September 2005 Rapporter Skrevet 25. September 2005 kjempe fin film! ser ut som om bikkjene koste seg skikkelig!
Tore Skrevet 25. September 2005 Rapporter Skrevet 25. September 2005 Den ble litt trist ja... Prøvde et par mere rocka sanger men de passet lixom ikke, å bjeffinga å lydene forsvsant helt... Så planen var rolig, ikke trist hehe.. men gidder ikke gjøre om, å laste opp ting med mobiltelefon er ikke en fornøyelse..... #-o
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar