Baby Skrevet 24. September 2005 Rapporter Share Skrevet 24. September 2005 Oscar ble i dag BIR og BIG 4. Bør kanskje nevne at han var den eneste i sin rase og det bare var 4 i hans gruppe da... MEN jeg fikk en helt fantastisk kritikk syns jeg selv da. Den siste settningen likte jeg spesielt godt og fikk høre at DET bør jeg være stolt av å få på kritikken. "Vel vist" sto det. Det eneste negative som sto i kritikken var at han var løs frem, men så er han jo bare valpen også da. Også sto det at hun savnet litt humør. men det begrunner jeg med at han hadde vondt i magen i dag og ikke helt i form, han fikk nemlig diare iløpet av dagen. Pluss tapet av Zico har begynt å gå innpå han. Så alt i alt er jeg SUPERFORNØYD!!! Glemte kritikken hjemme hos mamma, men skal skrive den ned når jeg får henta den. Jeg stilte jo også Lady i MAtchshow, hun gikk videre i første omgang. Dvs dommern sa hun fikk gå videre om jeg lovte å slanke henne kraftig til neste omgang. Og hun gikk jo ikke videre i neste omgang da... ettersom jeg ikke hadde holdt det jeg lovte. Men uansett, syns det var utrolig moro at hun i det heletatt gikk videre, hun er jo skikkelig FEIT da. Dessuten har hun aldri gått i ringen før, men gikk som en drøm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 24. September 2005 Rapporter Share Skrevet 24. September 2005 Oscar ble i dag BIR og BIG 4. Bør kanskje nevne at han var den eneste i sin rase og det bare var 4 i hans gruppe da... Grattis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 24. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. September 2005 Takk! =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 24. September 2005 Rapporter Share Skrevet 24. September 2005 Det er kjempe bra det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tina Skrevet 24. September 2005 Rapporter Share Skrevet 24. September 2005 Så kul, grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-sheriff- Skrevet 24. September 2005 Rapporter Share Skrevet 24. September 2005 Må bare gratulere alle med gode resultater Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
athene Skrevet 24. September 2005 Rapporter Share Skrevet 24. September 2005 gratulere med kjempe resultat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 24. September 2005 Rapporter Share Skrevet 24. September 2005 Grattis med kjempe bra resultater:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 25. September 2005 Rapporter Share Skrevet 25. September 2005 Woho! Grattis Oscar og Lady! =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 25. September 2005 Rapporter Share Skrevet 25. September 2005 Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 25. September 2005 Rapporter Share Skrevet 25. September 2005 Grattis! Bra resultater tross alt det vonde dere har opplevd siste tiden. unner dere alt godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarlet Skrevet 25. September 2005 Rapporter Share Skrevet 25. September 2005 Oscar ble i dag BIR og BIG 4. Bør kanskje nevne at han var den eneste i sin rase og det bare var 4 i hans gruppe da... MEN jeg fikk en helt fantastisk kritikk syns jeg selv da. Den siste settningen likte jeg spesielt godt og fikk høre at DET bør jeg være stolt av å få på kritikken. "Vel vist" sto det. Det eneste negative som sto i kritikken var at han var løs frem, men så er han jo bare valpen også da. Også sto det at hun savnet litt humør. men det begrunner jeg med at han hadde vondt i magen i dag og ikke helt i form, han fikk nemlig diare iløpet av dagen. Pluss tapet av Zico har begynt å gå innpå han. Så alt i alt er jeg SUPERFORNØYD!!! Glemte kritikken hjemme hos mamma, men skal skrive den ned når jeg får henta den. Jeg stilte jo også Lady i MAtchshow, hun gikk videre i første omgang. Dvs dommern sa hun fikk gå videre om jeg lovte å slanke henne kraftig til neste omgang. Og hun gikk jo ikke videre i neste omgang da... ettersom jeg ikke hadde holdt det jeg lovte. Men uansett, syns det var utrolig moro at hun i det heletatt gikk videre, hun er jo skikkelig FEIT da. Dessuten har hun aldri gått i ringen før, men gikk som en drøm. =D> Gratulerer så mye. Dette var jo strålende . Du fortjente virkelig å få noe positivt å glede deg over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarlet Skrevet 25. September 2005 Rapporter Share Skrevet 25. September 2005 Fikk nettopp telefon fra Silje som er i Bergen. Lille Leah (hun på Avataren min) ble BIR valp i Bergen . Venter på flere resultater derfra senere. Silje stiller ogsa vår vakre Enya der oppe Sitter her og biter negler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 25. September 2005 Rapporter Share Skrevet 25. September 2005 Fikk nettopp telefon fra Silje som er i Bergen. Lille Leah (hun på Avataren min) ble BIR valp i Bergen . Venter på flere resultater derfra senere. Silje stiller ogsa vår vakre Enya der oppe Sitter her og biter negler Oi! Kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 25. September 2005 Rapporter Share Skrevet 25. September 2005 Supert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarlet Skrevet 25. September 2005 Rapporter Share Skrevet 25. September 2005 Lille Leah ble ikke plassert i BIG, og vår vakre Enya vant VK men dommeren ga ikke ut CERT. Da ble jeg skuffet, men tenker på Silje som er midt oppe i dette. Tror nok innerst inne at hun er mer skuffet enn meg. Dommeren ga bare ut CERT i hanhundklassen. Det kjekke oppi dette er jo at den hanhunden som tok Certet bor her på Sandnes og hun som eier ham er med Silje og meg på tur på fredagene Tusen takk for grattiser for BIR på Leah Jeg svever litt på det enda Det er jo ekstra morsomt når eget oppdrettede valp blir BIR. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 25. September 2005 Rapporter Share Skrevet 25. September 2005 silje var veldig flink i ringen og virka som ei super koselig jente.. bare synd jeg ikke fikk tid å prate mer med henne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarlet Skrevet 25. September 2005 Rapporter Share Skrevet 25. September 2005 silje var veldig flink i ringen og virka som ei super koselig jente.. bare synd jeg ikke fikk tid å prate mer med henne! Silje er blitt en utrolig bra handler og er den aller beste medinnehaver en kan ønske seg Hun hadde virkelig fortjent å få Certet på Enya i dag . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 25. September 2005 Rapporter Share Skrevet 25. September 2005 Hoho, snakker dere om meg Ja, synd vi ikke fikk snakket mer sammen Kine og Marit! Vi får ta det neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 25. September 2005 Rapporter Share Skrevet 25. September 2005 hehe kommet deg hjem no:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 25. September 2005 Rapporter Share Skrevet 25. September 2005 hehe kommet deg hjem no:) jøpp, etter laaang ferjekø!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 25. September 2005 Rapporter Share Skrevet 25. September 2005 Gratulerer så mye! Morro med brae resultater tross alt det vonde dere har opplevd siste tiden. Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 26. September 2005 Rapporter Share Skrevet 26. September 2005 jøpp, etter laaang ferjekø!! hihi.. vi satt til det var ferdig vi så gikk vi på McDonalds og spise middag:) nå skal jeg på jobb, og har dundrene hodepine og klarer så vidt å åpne øya.. tar på å være på utstilling.. usj... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 26. September 2005 Rapporter Share Skrevet 26. September 2005 jeg har bilde av deg og leah i kampen om BIG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 26. September 2005 Rapporter Share Skrevet 26. September 2005 jeg har bilde av deg og leah i kampen om BIG Ja, det ble ingen lang kamp Og leah var sliten og orket ikke stille seg fint en gang (kan jeg få se det? ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar