Gå til innhold
Hundesonen.no

Dagens resultater.

Baby

Recommended Posts

Oscar ble i dag BIR og BIG 4. :P

Bør kanskje nevne at han var den eneste i sin rase og det bare var 4 i hans gruppe da...

MEN jeg fikk en helt fantastisk kritikk syns jeg selv da. :P

Den siste settningen likte jeg spesielt godt og fikk høre at DET bør jeg være stolt av å få på kritikken. :P

"Vel vist" sto det. :P

Det eneste negative som sto i kritikken var at han var løs frem, men så er han jo bare valpen også da. :P Også sto det at hun savnet litt humør. men det begrunner jeg med at han hadde vondt i magen i dag og ikke helt i form, han fikk nemlig diare iløpet av dagen. :wink: Pluss tapet av Zico har begynt å gå innpå han.

Så alt i alt er jeg SUPERFORNØYD!!! :P

Glemte kritikken hjemme hos mamma, men skal skrive den ned når jeg får henta den. :D

Jeg stilte jo også Lady i MAtchshow, hun gikk videre i første omgang. Dvs dommern sa hun fikk gå videre om jeg lovte å slanke henne kraftig til neste omgang. :D

Og hun gikk jo ikke videre i neste omgang da... ettersom jeg ikke hadde holdt det jeg lovte. :(

Men uansett, syns det var utrolig moro at hun i det heletatt gikk videre, hun er jo skikkelig FEIT da. :( Dessuten har hun aldri gått i ringen før, men gikk som en drøm. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oscar ble i dag BIR og BIG 4. :(

Bør kanskje nevne at han var den eneste i sin rase og det bare var 4 i hans gruppe da...

MEN jeg fikk en helt fantastisk kritikk syns jeg selv da. :P

Den siste settningen likte jeg spesielt godt og fikk høre at DET bør jeg være stolt av å få på kritikken. :D

"Vel vist" sto det. :P

Det eneste negative som sto i kritikken var at han var løs frem, men så er han jo bare valpen også da. :D Også sto det at hun savnet litt humør. men det begrunner jeg med at han hadde vondt i magen i dag og ikke helt i form, han fikk nemlig diare iløpet av dagen. :wink: Pluss tapet av Zico har begynt å gå innpå han.

Så alt i alt er jeg SUPERFORNØYD!!! :P

Glemte kritikken hjemme hos mamma, men skal skrive den ned når jeg får henta den. :P

Jeg stilte jo også Lady i MAtchshow, hun gikk videre i første omgang. Dvs dommern sa hun fikk gå videre om jeg lovte å slanke henne kraftig til neste omgang. :(

Og hun gikk jo ikke videre i neste omgang da... ettersom jeg ikke hadde holdt det jeg lovte. :P

Men uansett, syns det var utrolig moro at hun i det heletatt gikk videre, hun er jo skikkelig FEIT da. :P Dessuten har hun aldri gått i ringen før, men gikk som en drøm. :P

=D> Gratulerer så mye. Dette var jo strålende :P:D . Du fortjente virkelig å få noe positivt å glede deg over :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille Leah ble ikke plassert i BIG, og vår vakre Enya vant VK men dommeren ga ikke ut CERT. Da ble jeg skuffet, men tenker på Silje som er midt oppe i dette. Tror nok innerst inne at hun er mer skuffet enn meg. Dommeren ga bare ut CERT i hanhundklassen. Det kjekke oppi dette er jo at den hanhunden som tok Certet bor her på Sandnes :D:D og hun som eier ham er med Silje og meg på tur på fredagene :(

Tusen takk for grattiser for BIR på Leah :P Jeg svever litt på det enda :P Det er jo ekstra morsomt når eget oppdrettede valp blir BIR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

silje var veldig flink i ringen og virka som ei super koselig jente.. bare synd jeg ikke fikk tid å prate mer med henne!:(

Silje er blitt en utrolig bra handler og er den aller beste medinnehaver en kan ønske seg :D Hun hadde virkelig fortjent å få Certet på Enya i dag :D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...